Jump to content

Geef een cijfer voor Gta 4


Gino99

Cijfer voor Gta4  

216 leden hebben gestemd

  1. 1. Cijfer voor Gta4

    • 10
      67
    • 9
      80
    • 8
      28
    • 7
      14
    • 6
      2
    • 5
      0
    • 4
      1
    • 3
      0
    • 2
      0
    • 1
      9


Recommended Posts

Een 7

Ik mis erg veel dingen die er in de vorige GTA's wel waren.

Huizen kopen. Dit is er af vanaf GTA Vice city (op LCS na)

Ze hebben de Tank er uitgehaald. De tank die er al vanaf de eerste GTA inzit.

Niko kan z'n riem niet aandoen? Waardoor je uit de wagen dondert.

Er zitten een aantal kut[/font] plotten in.

Zoals dat je Francis of Derrick moet doden.[/font] Want ik had geen van beide willen killen :duh:

De personage's zijn uit het echte leven gegrepen, waardoor je (ik tenminste) zou denken dat het zomaar echt kan

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 84
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • FerryN

    5

  • r3v3rz3

    3

  • GTA cYbR

    3

  • sweetsticks

    3

Ik geef GTA 4 een 9. Het grootste gemis vind ik toch dat je geen huizen(safehouses) kunt kopen. Rockstar zei dat ze het niet realistisch vonden om dit er in te doen, aangezien Niko niet zo maar rijk wordt. Ik heb de storyline nog niet uitgespeeld en heb al meer dan 500.000 dollar, dus dat lijkt me onzin. Ze konden er makkelijk zat kleine huizen met een kleine garage in doen voor 100.000 dollar, en bijvoorbeeld een grote villa met een grote garage voor 2.000.000.

Ook vind ik het jammer dat je bijvoorbeeld geen bank of winkels kunt overvallen, om zo aan extra geld te komen. Laatste is dat er te weinig winkels/huizen zijn die betreedbaar zijn.

Verder TOPgame!! :tu:

jij gebruikt waarschijnlijk cheats want 500.000 dollar zonders cheats lijkt me niet te doen en je kan wel sommige winkels overvallen.maar dat er te weinig winkels zijn is wel waar ;)

Nee, ik gebruik geen cheats;)

Bewerkt: door GTA cYbR
Link to comment
Delen op andere websites

graphics 10/10

geluid 9/10

Storyline 7/10

Zijmissies 6/10

Verslaving 8/10

Online 8/10

bugfree 9/10

Moeilijkheid 3/10

Grafisch de mooiste game ooit gezien zowizo, alles supergedetailleerd, mooie kleuren, goede framerate(vloeiend beeld) enz geluid idem. Zeer leuke multiplayer mits ie werkt, maar dat ligt bij mij

Storyline tot nu toe vind ik erg goed, maar geef maar een 7 vanwege er geen NL ondertiteling is, weet dat meeste er tegen zijn, maar als je nou eenmaal zeer slecht in engels bent is dat zeer welkom.

Flink minpunt is de moeilijkheidsgraad, heb zowat 50 missie's gedaan, en waren een paar die echt moeilijk waren, maar de meeste toch echt te makkelijk. Zeimissie's, leuk al dat daten en met je vrienden uitgaan, maar op den duur wil je wel eens iets anders, SA vond ik daar in gewoon uitgebreider.

Link to comment
Delen op andere websites

.

Niko kan z'n riem niet aandoen? Waardoor je uit de wagen dondert.

zucht

ik vind het heel erg dat hij z'n veters niet kan strikken

Nooit na de WC hoeft (hij is al weken in Liberty City en moet nogsteeds niet poepen)

Nooit zijn telefoon hoeft op te laden

nooit hoeft te tanken

je kan niet voorin de taxi als bijrijder zitten

geen driewielers beschikbaar

hij kan niet op het strand gaan liggen zonnen

je kan niet zomaar op straat iedereen aanspreken (ZOOO onrealistisch, want dit kan in het echt namelijk wel.)

Ik wil daten met dat leuke meisje wat steeds over straat loopt, kan niet

ik wil de zonnebril af en opzetten opstraat. kan niet

in de sexshop kun je helemaal geen sex kopen.....

ik kan niet m'n vrienden uitzoeken, die worden mij opgedrongen (zo WEIGER ik om Kate te daten, kijken wat dat met het verhaal doet.)

en ga zo maar even door met nutteloze onbenullige niet belangrijke en vooral ook domme opties die nergens op slaan.

ja, mijn hele post is sarcastisch ja....

een riem omdoen in de auto zodat ie er niet uitvliegt... hebben ze daar zo'n hele engine voor ontworpen en dan kan ie er niet uitvliegen....

ik ga slapen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een 7

Ik mis erg veel dingen die er in de vorige GTA's wel waren.

.........

Ze hebben de Tank er uitgehaald. De tank die er al vanaf de eerste GTA inzit.

.........

Wat moet je nou met een tank heb jij dan ooit in new york of een andere stad een tank zien rijden? :zz:

Link to comment
Delen op andere websites

Goede game, maar ik had een paar zeer kleine dingetjes anders willen zien.

9

EDIT:

.

Niko kan z'n riem niet aandoen? Waardoor je uit de wagen dondert.

zucht

ik vind het heel erg dat hij z'n veters niet kan strikken

Nooit na de WC hoeft (hij is al weken in Liberty City en moet nogsteeds niet poepen)

Nooit zijn telefoon hoeft op te laden

nooit hoeft te tanken

je kan niet voorin de taxi als bijrijder zitten

geen driewielers beschikbaar

hij kan niet op het strand gaan liggen zonnen

je kan niet zomaar op straat iedereen aanspreken (ZOOO onrealistisch, want dit kan in het echt namelijk wel.)

Ik wil daten met dat leuke meisje wat steeds over straat loopt, kan niet

ik wil de zonnebril af en opzetten opstraat. kan niet

in de sexshop kun je helemaal geen sex kopen.....

ik kan niet m'n vrienden uitzoeken, die worden mij opgedrongen (zo WEIGER ik om Kate te daten, kijken wat dat met het verhaal doet.)

en ga zo maar even door met nutteloze onbenullige niet belangrijke en vooral ook domme opties die nergens op slaan.

ja, mijn hele post is sarcastisch ja....

een riem omdoen in de auto zodat ie er niet uitvliegt... hebben ze daar zo'n hele engine voor ontworpen en dan kan ie er niet uitvliegen....

ik ga slapen.

:dans::7

LOL!

Bewerkt: door Iscariah
Link to comment
Delen op andere websites

graphics 10/10

geluid 9/10

Storyline 7/10

Zijmissies 6/10

Verslaving 8/10

Online 8/10

bugfree 9/10

Moeilijkheid 3/10

Grafisch de mooiste game ooit gezien zowizo, alles supergedetailleerd, mooie kleuren, goede framerate(vloeiend beeld) enz geluid idem. Zeer leuke multiplayer mits ie werkt, maar dat ligt bij mij

Storyline tot nu toe vind ik erg goed, maar geef maar een 7 vanwege er geen NL ondertiteling is, weet dat meeste er tegen zijn, maar als je nou eenmaal zeer slecht in engels bent is dat zeer welkom.

Flink minpunt is de moeilijkheidsgraad, heb zowat 50 missie's gedaan, en waren een paar die echt moeilijk waren, maar de meeste toch echt te makkelijk. Zeimissie's, leuk al dat daten en met je vrienden uitgaan, maar op den duur wil je wel eens iets anders, SA vond ik daar in gewoon uitgebreider.

Sorry hoor, maar een 7 geven voor je eigen probleem vind ik maar zielig.

Dan moet je maar fatsoenlijk Engels leren :Y

Link to comment
Delen op andere websites

.

Niko kan z'n riem niet aandoen? Waardoor je uit de wagen dondert.

zucht

ik vind het heel erg dat hij z'n veters niet kan strikken

Nooit na de WC hoeft (hij is al weken in Liberty City en moet nogsteeds niet poepen)

Nooit zijn telefoon hoeft op te laden

nooit hoeft te tanken

je kan niet voorin de taxi als bijrijder zitten

geen driewielers beschikbaar

hij kan niet op het strand gaan liggen zonnen

je kan niet zomaar op straat iedereen aanspreken (ZOOO onrealistisch, want dit kan in het echt namelijk wel.)

Ik wil daten met dat leuke meisje wat steeds over straat loopt, kan niet

ik wil de zonnebril af en opzetten opstraat. kan niet

in de sexshop kun je helemaal geen sex kopen.....

ik kan niet m'n vrienden uitzoeken, die worden mij opgedrongen (zo WEIGER ik om Kate te daten, kijken wat dat met het verhaal doet.)

en ga zo maar even door met nutteloze onbenullige niet belangrijke en vooral ook domme opties die nergens op slaan.

ja, mijn hele post is sarcastisch ja....

een riem omdoen in de auto zodat ie er niet uitvliegt... hebben ze daar zo'n hele engine voor ontworpen en dan kan ie er niet uitvliegen....

ik ga slapen.

haha cool echt jonge jou sarcasme spat echt van me scherm.. :dans::tu: :tu:

:schater: :schater: :schater:

Maar wat ik wel moet zeggen ik vond dat tanken niet egt sarcastisch dat leek me wel tof als het er inzat ;)

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

graphics 10/10

geluid 9/10

Storyline 7/10

Zijmissies 6/10

Verslaving 8/10

Online 8/10

bugfree 9/10

Moeilijkheid 3/10

Grafisch de mooiste game ooit gezien zowizo, alles supergedetailleerd, mooie kleuren, goede framerate(vloeiend beeld) enz geluid idem. Zeer leuke multiplayer mits ie werkt, maar dat ligt bij mij

Storyline tot nu toe vind ik erg goed, maar geef maar een 7 vanwege er geen NL ondertiteling is, weet dat meeste er tegen zijn, maar als je nou eenmaal zeer slecht in engels bent is dat zeer welkom.

Flink minpunt is de moeilijkheidsgraad, heb zowat 50 missie's gedaan, en waren een paar die echt moeilijk waren, maar de meeste toch echt te makkelijk. Zeimissie's, leuk al dat daten en met je vrienden uitgaan, maar op den duur wil je wel eens iets anders, SA vond ik daar in gewoon uitgebreider.

Sorry hoor, maar een 7 geven voor je eigen probleem vind ik maar zielig.

Dan moet je maar fatsoenlijk Engels leren :Y

Inderdaad, waarom zou je het een 7/10 geven, alleen omdat er geen NL ondertitelling is. Dat heeft toch verder niks met de STORYLINE te maken? En... als je (blijkbaar) geen engels kunt(in zijn algemeenheid), hoe kun je dan de storyline goed beoordelen?

Link to comment
Delen op andere websites

Gta is in mijn ogen toch wel het vetste spel van dit moment, ^_^

Pluspunten kan iedereen wel noemen.

Maar, :duh:

De Pop-Up vind ik zwaar vervelend: Ben ik aan het rijden op de snelweg, kijk ik achterom en dan weer naar voren en dan lig ik met m'n bumper tegen een andere auto.

ook had rockstar belooft dat je niet veel dezelfde auto's tegelijk zou tegenkomen, dat is toch wel zo

als je bijvoorbeeld in een infernus rijdt zie je er heel veel rondrijden opeens,

opzich geen groot minpunt, maar het draagt niet bij aan realisme.

en ik vind dat er buiten missies om niet al te veel te doen is (multiplayer uitgezonderd)

en ook het internet heeft naar mijn mening weinig interactie.

Maar GTA IV moet je eigelijk als totaal plaatje bekijken en niet als losse punten...

ik geef GTA IV een 9,4

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

graphics 10/10

geluid 9/10

Storyline 7/10

Zijmissies 6/10

Verslaving 8/10

Online 8/10

bugfree 9/10

Moeilijkheid 3/10

Grafisch de mooiste game ooit gezien zowizo, alles supergedetailleerd, mooie kleuren, goede framerate(vloeiend beeld) enz geluid idem. Zeer leuke multiplayer mits ie werkt, maar dat ligt bij mij

Storyline tot nu toe vind ik erg goed, maar geef maar een 7 vanwege er geen NL ondertiteling is, weet dat meeste er tegen zijn, maar als je nou eenmaal zeer slecht in engels bent is dat zeer welkom.

Flink minpunt is de moeilijkheidsgraad, heb zowat 50 missie's gedaan, en waren een paar die echt moeilijk waren, maar de meeste toch echt te makkelijk. Zeimissie's, leuk al dat daten en met je vrienden uitgaan, maar op den duur wil je wel eens iets anders, SA vond ik daar in gewoon uitgebreider.

Sorry hoor, maar een 7 geven voor je eigen probleem vind ik maar zielig.

Dan moet je maar fatsoenlijk Engels leren :Y

Inderdaad, waarom zou je het een 7/10 geven, alleen omdat er geen NL ondertitelling is. Dat heeft toch verder niks met de STORYLINE te maken? En... als je (blijkbaar) geen engels kunt(in zijn algemeenheid), hoe kun je dan de storyline goed beoordelen?

Kan wel beetje engels, door op internet op te gaan zoeken enzo per missie soms. Maar ik betaal 65 euro, dan mag dat toch wel? Zonder ondertiteling is de verhaal lijn minder goed te volgen vandaar 7, sorry maar vind gewoon dat NL subs welkom zijn, al betaal ik er wat meer voor.

Link to comment
Delen op andere websites

Geen gezeik van mijn kant. Een 9 is de game zeker waard en het is van de leukste spellen die ik de afgelopen 2 jaar gespeeld heb. Ik ben benieuwd wat de extra content ons gaat brengen!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...