Jump to content

Geef een cijfer voor Gta 4

Gino99

Cijfer voor Gta4  

216 leden hebben gestemd

1. 1. Cijfer voor Gta4

• 10
      67
    • 9
      80
    • 8
      28
    • 7
      14
    • 6
      2
    • 5
      0
    • 4
      1
    • 3
      0
    • 2
      0
    • 1
      9

Recommended Posts

• Reacties 84
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• FerryN

5

• r3v3rz3

3

• GTA cYbR

3

• sweetsticks

3

graphics 10/10

geluid 9/10

Storyline 7/10

Zijmissies 6/10

Verslaving 8/10

Online 8/10

bugfree 9/10

Moeilijkheid 3/10

Grafisch de mooiste game ooit gezien zowizo, alles supergedetailleerd, mooie kleuren, goede framerate(vloeiend beeld) enz geluid idem. Zeer leuke multiplayer mits ie werkt, maar dat ligt bij mij

Storyline tot nu toe vind ik erg goed, maar geef maar een 7 vanwege er geen NL ondertiteling is, weet dat meeste er tegen zijn, maar als je nou eenmaal zeer slecht in engels bent is dat zeer welkom.

Flink minpunt is de moeilijkheidsgraad, heb zowat 50 missie's gedaan, en waren een paar die echt moeilijk waren, maar de meeste toch echt te makkelijk. Zeimissie's, leuk al dat daten en met je vrienden uitgaan, maar op den duur wil je wel eens iets anders, SA vond ik daar in gewoon uitgebreider.

Sorry hoor, maar een 7 geven voor je eigen probleem vind ik maar zielig.

Dan moet je maar fatsoenlijk Engels leren :Y

Inderdaad, waarom zou je het een 7/10 geven, alleen omdat er geen NL ondertitelling is. Dat heeft toch verder niks met de STORYLINE te maken? En... als je (blijkbaar) geen engels kunt(in zijn algemeenheid), hoe kun je dan de storyline goed beoordelen?

Kan wel beetje engels, door op internet op te gaan zoeken enzo per missie soms. Maar ik betaal 65 euro, dan mag dat toch wel? Zonder ondertiteling is de verhaal lijn minder goed te volgen vandaar 7, sorry maar vind gewoon dat NL subs welkom zijn, al betaal ik er wat meer voor.

Blijkbaar ben jij dan een van de enigste, want ik zou de storyline gewoon kunnen volgen.

Maar het is toch leuker met Engels ondertiteling, want als je een NL ondertiteling krijg je met die verrotte vertalingen.

Delen op andere websites

• 3 weken later...

ik geef het een 9.

toen ik nog met mijn oude tv speelde was het een leuk game maar na ik alles uitspeel stop ik gewoon.

nu heb ik dat gevoel niet meer sindst ik een HD tv heb alles ziet veel scherper de HDMI kabel doet ook zijn best ^_^^_^ en je kunt nu eindelijk die berichten lezen,de missies zijn goed uitgewerkt veel afwisseling.

gelijk in san andreas was het van makelijk naar super moeilijk overigs nooit een gta uitgespeeld :7 .

maar in gtaIV is het eens een gemakelijke missie dan eens moeilijk en ga zo maar voort.

ik heb het spel bijna uit en ik moet zeggen dat dit game me kippenvel gaf.

Delen op andere websites

ik geef een 9

waarom? ik vind gtaIV ook geweldig en ik vind het een tien waart maar de reden van de negen is omdat niet alls perfecht is er kan altijd nog wel iets beters komen ik kijk liever naar de toekomst :D

Delen op andere websites

Ik geef GTA 4 een 9. Het grootste gemis vind ik toch dat je geen huizen(safehouses) kunt kopen. Rockstar zei dat ze het niet realistisch vonden om dit er in te doen, aangezien Niko niet zo maar rijk wordt. Ik heb de storyline nog niet uitgespeeld en heb al meer dan 500.000 dollar, dus dat lijkt me onzin. Ze konden er makkelijk zat kleine huizen met een kleine garage in doen voor 100.000 dollar, en bijvoorbeeld een grote villa met een grote garage voor 2.000.000.

Ook vind ik het jammer dat je bijvoorbeeld geen bank of winkels kunt overvallen, om zo aan extra geld te komen. Laatste is dat er te weinig winkels/huizen zijn die betreedbaar zijn.

Verder TOPgame!! :tu:

je kan wel winkels overvallen zonder dat je in een missie bent( wel alleen in winkels waar een kassa staat, in perseus staat er volgens mij geen kassa )

maar goed schiet de gast achter de kassa dood en loop naar de kassa, als je dan op L2 drukt , ps3, pakt niko het geld eruit, meestal maar rond de $100 ongeveer.

Delen op andere websites

Een 8 want de missies waren iedere keer hetzelfde en begonnen na een tijd te vervelen. Als het spel 100% uit is, is er niks meer te doen. Ik had graag zo'n minigun zoals in San Andreas gezien in GTA IV met Infinite Ammo als je het spel 100% uit hebt. Heb mij daar echt dagen lang mee vermaakt in S.A.

Delen op andere websites

De game krijgt van mij een 8 :engel:

ik zal niet volledig alle plus en min punten opnoemen aangezien mijn voorgangers al enorm hun best hebben gedaan.

Ook kan ik niet over alles oordelen aangezien ik de storyline nog niet heb uitgespeeld.

Maar GTA IV is zeker top. Vanaf de dag van de release in huis maar ik verbaas me nog steeds.

De stad leeft, burgers reageren op alles wat er gebeurt, een goed uitgewerkt politiesysteem en de morele keuzes die je af en toe moet maken binnen het spel. :Y

Humor is, zoals we van R* gewent zijn, weer vollop aanwezig. En de vele verwijzingen naar de vorige delen van GTA zijn zeker tof (eindelijk een betere versie van de demestibot :schater: )

Geniaal.

Sommige dingen hadden beter uitgewerkt kunnen worden maar er moet ook altijd ruimte voor verbetering zijn. Multiplayer is in ieder geval helemaal te gek!!!

Dus een 8. Een dikke 8!!! :tu:

(Bovenstaand stukje is echter alleen mijn mening ^_^ )

Delen op andere websites

Een 8, omdat ik niet een gta-fan ben (wat veel mensen toch denken). Ik ben eerlijk gezegd een beetje klaar met GTA (Dat steeeeeeds maar hetzelfde is). Niet dat GTA niet tof is ofzo, in tegendeel zelfs. Maar toen ik net gta 4 gekocht had, en ik het begon te spelen, vond ik het binnen een half uur al saai. Alles lijkt ook zooooveeel opelkaar. Volgende keer weeer verder gespeeld, maar de missies, de verhaallijn, en de opbouw van de game, weten me niet te overtuigen. Daar komt nog bij, dat je bijna in geen 1 gebouw kunt, en dat je (als je gta 4 hebt uitgespeeld) niks te zoeken hebt in de stad, als je niet online kunt of wilt. Het voelt voor mij zo aan: Alsof de mensen extreeeeem veel tijd ingestoken hebben in de graphics, en heeel weinig tijd ingestoken hebben in het verhaal, en de missies, en dat ze (buiten de graphics, en de auto's die -wat anders- rijden) toch weer eenzelfde GTA hebben uitgebracht. Een 8 vind ik dan ook meeeer dan voldoende.

Samenvatting

GTA IV is wel een toffe game met harstikke moooie graphics. Alleen ziet het er harstikke eentonig uit, en ik vind het een slappe verhaallijn hebben, met echt saaie missies. GTA is van buiten harstikke veranderd, maar blijft vanbinnen toch weer hetzelfde...

Apple-Mac

Delen op andere websites

Ik zou deze game een 9,3

Grafiek: 10

Is zeer goed, hier is heel veel tijd ingestoken en de burgers en alle andere zijn zeer gedetailleerd. Gewoon geweldige grafiek!

Gameplay: 9

Heel goed, ik vind het coversysteem prachtig, ik vind het autorijden eindelijk een uitdaging en euphoria vind ik gewoon geweldig. Ik hou ervan om door de stad te cruisen en ff die euphoria te laten werken. (dus mensen overrijden). Al zitten er hier en daar wat bugs de gameplay vind ik echt goed.

Geluid 9

Ik vind het allemaal heel goed geschyngroniseert (hoe je het ook spelt :7 ). Maar toch vind ik de radio soms wat leeg, bijvoorbeeld bij de reggea muziek en dat vind ik zonde, vind ik wel goede muziek

Storyline 9

Ik vind het echt leuk dat je vrienden kan maken, soms is het dan wel irritant. Jammer dat je geen optie hebt om het uit te zetten. Ik vind de missie's echt wel goed uitgedacht, zo gaat de American Dream voor Niko. Dat voel je ook echt.

Delen op andere websites

• 2 weken later...

van mij krijgt hij een 10

Ik ga hier geen onderverdelingen geven van wat goed en slecht is :)

Er zijn idd wel wat minpunten die erin zitten maar die worden dan weer goed gemaakt door de grote pluspunten.

Ik zelf heb gta nog niet maar ik heb hem wel al een paar keer gespeeld.

Ik hoop hem zelf te kunnen kopen deze week nog ^_^

maar door de bevindingen die ik al heb gehad tot nu toe krijgt hij een dikke 10 van mij!

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...