Jump to content

Geef een cijfer voor Gta 4


Gino99

Cijfer voor Gta4  

216 leden hebben gestemd

  1. 1. Cijfer voor Gta4

    • 10
      67
    • 9
      80
    • 8
      28
    • 7
      14
    • 6
      2
    • 5
      0
    • 4
      1
    • 3
      0
    • 2
      0
    • 1
      9


Recommended Posts

Ik geef GTA IV een 8.4

Minpunten: (Er zijn echt te veel minpunten wel jammer dat er zoveel op te noemen zijn)

- Veelste weinig zijmissies.

- veel bugs,glitches

- de wapens, er zijn TE weinig wapens in gta iv.

- GEEN VLIEGTUIGEN :-( :-( :-( en veelste weing heli's

- Te veel de telefoon gebruikt (eigelijk alleen maar)

- Je word eigenlijk echt miljonair. (Je ziet het niet in het spel zelf, maar als je aan het einde van de storyline behaald heb, heb je echt iets van een half miljoen) Dit vind ik nog het ergste want ze zeiden dat het niet weer een arm naar rijk spel zou worden, wat het dus eigenlijk wel is.

- Geen savehouses om te kopen

- Als je alles heb gezien is het een beetje saai, helemaal omdat er buiten de missies weinig te doen is.

- Niko kan helemaal niet in bomen klimmen en in telefoonpalen...

Maar dan nu de PLUSPUNTEN

- Als ik een 3 redens moest bedenken waarom het beter is dan GTA:SA dan was reden één: (en ook de voornamelijkste) De graphics. Reden twee: de mogelijkheden In de missies (bijv dat je moet kiezen ik lul mar wat tussen roman en playboy x) Reden 3 : Het geluid en de sfeer.

- De prachtige graphics

- de levendige stad sta ik echt van te kijken

- hoe de mensen reageren op jou doen en later in Liberty City

- De auto's zin ook weer prachtig

- de wapens die er zijn zijn wel echt perfect uitgewerkt

- de politie in het spel, een echt hele goede verbetering te opzitchten van GTA:SA

- De cover/shoot is ook weer echt perfect

- het geluid is ook 100%

- eigelijk mijn mening: weer liberty city

- de structuur van de stad

- de auto's (hoe die indeuken) is ook echt geweldig. Heb ik ook altijd lol aan

Dat was het wel denk ik.

Uiteindelijke conclusie: Prachtig spel alles wat er in zit hebben ze ook goed uitgewerkt alleen jammer van de beperkte mogelijkheden.

Totale scoren: 8.4

Groetjes Thegtaman :cya:

Bewerkt: door thegtaman
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 84
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • FerryN

    5

  • r3v3rz3

    3

  • GTA cYbR

    3

  • sweetsticks

    3

6je ik heb mij serieus geergerd aan deeltje 4 de goede momenten waren er ook. Maar come on 10 hier 9 daar super zus geweldig zo , sorry hier niet deze keer ikke ben niet van de hypes (en hyves). Rockstar kan echt veel beter (gta 3 , vc , sa) , en als ze morgen of volgende week de prequels uitbrachten voor de playstation 3... Dat zou het leed een boel verzachten , maar zie ik nog niet zo snel gebeuren . Het spijt me dit te moeten zeggen maar ik hoop echt dat deel 5 ( ? ) beter wordt

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog nooit een GTA gespeeld die ik zo snel zat werd als deze. Ik heb het een maand na de release, toen ik het al een tijdje had uitgespeeld voor het laatst gespeeld. Ben zeer teleurgesteld in deze GTA. Maar voor de goede story, en mooie graphics heb ik het spel toch een 7 gegeven.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog nooit een GTA gespeeld die ik zo snel zat werd als deze. Ik heb het een maand na de release, toen ik het al een tijdje had uitgespeeld voor het laatst gespeeld. Ben zeer teleurgesteld in deze GTA. Maar voor de goede story, en mooie graphics heb ik het spel toch een 7 gegeven.

Als je veel functies wil, moet je gewoon weer terug naar GTA San Andreas. In GTA IV er is echt barwenig te doen. En inderdaad, het verveeld na 3 á 4 weken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog nooit een GTA gespeeld die ik zo snel zat werd als deze. Ik heb het een maand na de release, toen ik het al een tijdje had uitgespeeld voor het laatst gespeeld. Ben zeer teleurgesteld in deze GTA. Maar voor de goede story, en mooie graphics heb ik het spel toch een 7 gegeven.

Als je veel functies wil, moet je gewoon weer terug naar GTA San Andreas. In GTA IV er is echt barwenig te doen. En inderdaad, het verveeld na 3 á 4 weken.

Precies! Als ik nu van plan ben GTA te spelen, speel ik veel liever SA dan IV, want SA verveeld gewoon nog steeds niet. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ben er mee eens dat San Andreas nooit verveelt. Veel opties in SA kan je niet terugvinden in IV. De stad in IV ziet er echt geweldig uit en ook de personages niet te vergeten. De sfeer en het verhaal is ook top, alleen die extra's van San andreas, zoals vliegtuigen en al die soorten auto's: tractors, golfkarretjes, bulldozers, natuurlijk die fietsen en al die andere vervoermiddelen zijn een gemis.

Die online-mode is ook wel heel tof in GTA. En het schade-systeem is echt realistisch, alleen vindt ik dus wel jammer dat ze het spel iets TE realistisch gemaakt hebben, waardoor de lol wel sneller weggaat dan bij SA.

Ik vindt het spel een 9 waard, maar ik heb toch een 10 gegeven, omdat Rockstar wel heel erg zijn best heeft gedaan voor zo'n topgame. en er is een mooi resultaat uit gekomen, en straks hebben we weer genoeg fun met de extra content. :D

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Link to comment
Delen op andere websites

Een 6, kheb hem nu een week en ik zit op een dikke 75% (zonder cheats).

Pluspunten;

  • Heel realistisch (echt gevoel) (zijn een stuk of twintig dingen).
  • Ziet er grafisch perfect uit.
  • Het tegenstribbelen van de chauffeurs waar je een auto van wilt jatten.
  • Kassa's beroven.
  • Op internet daten.
  • Mobiele telefoons waar je eigenlijk alles mee kan doen.

GROOTSTE minpunten (er zijn nog wel meer);

  • Veel minder kleding, en te weinig kledingwinkels.
  • Het tunen van auto's mis ik.
  • Heel eentonig spel.
  • Veel te makkelijk spel.
  • Fietsen, vliegtuigen, skateboards, skeelers, daar had ik me toch een beetje op verheugd.
  • Te weinig gebouwen waar je inkunt.
  • Ik had ook graag gehad dat je bij elk huis in kon breken, of winkels of banken etc.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geef GTA IV een 6,5 want we zijn het er nu wel over eens dat er veel functies niet meer in zitten.

IV is niet zo uitgebreid als GTA Sa.

Iedereen noemt een aantal nadelen op die er natuurlijk oneindig zijn want het zijn menigen en geen feiten.

de 1 vind het jammer van die tanks en de ander weer niet dus is het een nadeel nee want het is een mening en dat geld voor alles zo!

Je hebt niet echt meer het gta gevoel tijdens het spelen van IV er mist gewoon iets.(is ook maar een mening)

Het is wel gewoon een heel mooi spel om zo te spelen en te zien omdat het allemaal zo echt lijkt.

En er zijn ook dingen heel nieuw die in andere GTA,s niet zijn.(vind ik weer wel leuk en maakt het weer wat uitgebreider)

En dat iedereen zegt dat er na de storyline niks meer te doen is is gewoon dikke bullshit!!!

Er is genoeg te doen alle zei missies en stunt jumps en flying rats en freeroamen enz. ga zo maar door.

Zat te doen dus dat die dingen niet allemaal even leuk of interessant zijn is iets anders dan niks te doen hebben!!!

Als ik nu GTA IV ant het spelen ben en ik zie dingen zoals grote vliegtuigen vliegen wil ik sdeeds bijna GTA Sa weer aanzetten omdat je daar wel die vliegtuigen kan gebruiken.(wel jammer ook een mening en geen feit dus!)

Dus GTA IV is voor mij een speciale game apart en daarom niet beter of slechter dan de andere GTA,s ze hebben allemaal zo hun eigen voor en nadelen dus ze zijn voor mij allemaal even goed.

Ik moet wel toegeven dat dit wel moeilijk te beoordelen is vanwege de vele voor en nadelen van GTA IV.

En vandaar deze beoordeling. :cya:

Gewoon een normale GTA net als de rest.

Bewerkt: door Sjorszzz
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb GTA IV een mooie 8 gegeven. Waarom?

De graphics zijn prachtig (enige foutjes, zoals pop-ups, daargelaten). De uitzichten op sommige plaatsen zijn adembenemend en ik krijg soms zelfs het idee dat ik in een echte stad rondtour en er geen hidden packages (duiven) of unique jumps te vinden zijn. Echt mooi (cijfer 9,5)

De gameplay is ten opzichte van de andere delen wel verbeterd, maar toch vind ik de controle over je personage soms matig. Het cover systeem is leuk bedacht, maar werkt soms irritant. Dan wil je je achter een muur verstoppen, maar dan gaat ie naast de deur staan die er vlakbij is. Het voelt soms ook alsof je niet makkelijk wegkunt uit je cover-positie, alsof je vastgelijmd zit (klinkt misschien gek, maar je voelt je minder 'vrij').

Het autorijden is prima, maar sommige auto's zijn wel erg gevoelig. Een tikje op de rem en hoppa de auto ligt in een gigantische slib...beetje overdreven en met achtervolgingen soms frustrerend. Er zijn echter betere auto's en de besturing daarvan is beter. (cijfer 7)

De lasting appeal van deze game is prima. Je kunt je er uren en uren mee vermaken. Van de mini-games met een politie-auto tot dating en noem maar op. (cijfer 8 )

Muziek vind ik minder dan in GTA III en Vice City. Weinig muziek waar ik echt lekker mee in mijn autootje rondtourde. Maar goed, smaken verschillen natuurlijk. (cijfer 7,5)

Totaal een 8

P.s. Ik zou wel een keer GTA willen spelen waarin het sneeuwt! Door een echte sneeuwstorm (die er in New York toch regelmatig zijn) cruisen...heerlijk!

Bewerkt: door ThomasDiaz
Link to comment
Delen op andere websites

Ik geef GTA 4 een 9. Het grootste gemis vind ik toch dat je geen huizen(safehouses) kunt kopen. Rockstar zei dat ze het niet realistisch vonden om dit er in te doen, aangezien Niko niet zo maar rijk wordt. Ik heb de storyline nog niet uitgespeeld en heb al meer dan 500.000 dollar, dus dat lijkt me onzin. Ze konden er makkelijk zat kleine huizen met een kleine garage in doen voor 100.000 dollar, en bijvoorbeeld een grote villa met een grote garage voor 2.000.000.

Ook vind ik het jammer dat je bijvoorbeeld geen bank of winkels kunt overvallen, om zo aan extra geld te komen. Laatste is dat er te weinig winkels/huizen zijn die betreedbaar zijn.

Verder TOPgame!! :tu:

jij gebruikt waarschijnlijk cheats want 500.000 dollar zonders cheats lijkt me niet te doen en je kan wel sommige winkels overvallen.maar dat er te weinig winkels zijn is wel waar ;)

@ GTA-Drikn -> Hoezo cheats? Ik speel 100% cheatloos en heb ongeveer $775000,- dus die half miljoen is easy te halen hoor :puh: (er is voor de Xbox360 zelfs een achievement voor) :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...