Bossinkje Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 (bewerkt) 1e Sig: Erg mooi gedaan,alleen vind ik het poppetje niet bij de achtergrond passen.Het poppetje is fel,en de achtergrond juist niet.Dat vindt ik niet goed bij elkaar passen 7/10 2e sig: Een erg mooie sig,maar ik vindt de linkerkant iets te donker,dat mag iets lichter. Verder erg mooi gedaan! 8.5/10 3e sig: Dit vindt ik persoonlijk een lelijke sig,maar ik vindt hem wel erg mooi gemaakt. Het effect onder het gezicht is erg leuk,maar ik vindt juist het gezicht datgene wat de hele sig lelijk maakt. Daarom dus een 6.5/10 Laatste sig: Dit vindt ik dus de allermooiste sig van allemaal. Ik weet er gewoon niks over te zegen 9.5/10 Bewerkt: 19 mei 2008 door Bossinkje Reageren
KJF Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Ik vind alle signatures mooi, ze zijn goed ingeblend, en hebben een mooie achtergrond, veel kan ik er niet over zeggen. Ik geef 1/3 een 9 en de laatste een 10, want die vind ik gewoon het mooiste. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.