Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

pffff.... mischien stomme vraag...

maar je kan niet modde zonder downgrader of die andere truc

(wat bij mij dus alletwee niet werkt)

maar nu heb ik een all in one mod (ook wel de spaceeinstein_Mod_v3.0)

geïnstaleerd die werkt op gta sa v2 en die verandert script.smg of hoe

die ook heet en script.img en een text bestand voor de ingame text bijv.

inplaats van get on the bike word welcome to spaceeinstein_Mod_v3.0 mod

en nu heb ik gehoord dat die beveieging in script.smg zit zou ik nu rustig

kunne modde? want bij de tutorial (klik hier) lukt het maar nie

en de downgrader >.< flutzooi werkt niet eens bij mij :S :duh:

en ik weet niet of het aan vista ligt >.< kan iemand me helpen?

p.s. srry alsa hij in verkeerde topic zit wist nou niet echt waar die koest overig lijkt mij had ik over heen gekeke >.<

Bewerkt: door ruud-121

Je moet een goede versie hebben om te kunnen modden, dat klopt. Je kunt zien welke versie je hebt door rechtsonder in het beginscherm (het scherm wat je na de intro krijgt) te kijken. Staat er niets dan kun je al modden. Staat er wel wat (V1.01 of V2.00) dan kan je dat niet.

Indien je niet kunt modden dan moet je deze patch (dus niet een andere, zoals die van NoMoreHotCoffee.com!) gebruiken. Download hem en start hem daarna op. Kies een paar keer 'Next', totdat er om een locatie wordt gevraagd. Er zal al één staan, dat is de locatie die standaard bij de installatie wordt gebruikt. Je kunt verdergaan als je hem daar hebt geïnstalleerd. Als dat niet zo is moet je even op '...' drukken en je locatie opzoeken. Heb je de locatie gevonden kun je ook verder. Druk weer op 'Next' en de patch doet z'n werk. Als hij klaar is even op 'Exit' drukken om af te sluiten en je kunt modden.

Krijg je tussentijds de melding 'Nothing to do, files are already updated' (of iets dergelijks) dan kan je al modden; krijg je de melding 'unknown version', dan heb je waarschijnlijk een No-CD Crack gebruikt en mogen we je niet helpen.

Een ander probleem kan zijn dat je niet voor 'New Game' kiest, want als ik me niet vergis moet dat bij zo'n modificatie.

Succes :)

Bewerkt: door VWO-er

er staat niks dus dan zou ik moete kunne modde is proberen :)

GELUKT! kweet niet oe maar toch...mijn farari staat er nu <3

Bewerkt: door ruud-121

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...