Jump to content

GTA IV te koop Xbox 360


Vercetti29

Recommended Posts

GTA IV te koop. Heb het spel pas 5 dagen. Verkoop hem omdat ik hem niet leuk vindt.

Woon in Amsterdam, voor 40 euro is ie de jouwe. Het spel verkeert in goede staat.

Dit kan je beter doen op Marktplaats ofzo, aangezien dit op GTAForum volgensmij niet is toegestaan. Waarschijnlijk zul je hem daar ook sneller verkopen. Zet dan bijvoorbeeld een link naar je GTA IV advertentie in je signature ;)

Bewerkt: door M4X
Link to comment
Delen op andere websites

Niet leuk :cya::schater:^_^:?:?

Ik hou niet van zulke spelletjes. Ik blijf nu voortaan bij de voetbalspelletjes, dat is namelijk mn passie:)

Maar kom op jongens, 40 euro is maar liefst 20 euro voordeel voor een zo goed als nieuw spel!

Link to comment
Delen op andere websites

Niet leuk :cya::schater:^_^:?:?

Ik hou niet van zulke spelletjes. Ik blijf nu voortaan bij de voetbalspelletjes, dat is namelijk mn passie:)

Maar kom op jongens, 40 euro is maar liefst 20 euro voordeel voor een zo goed als nieuw spel!

op marktplaats verkoop je hem sneller hier gaan mensen zich lope irriteren dus beter zet je hem op marktplaats

Link to comment
Delen op andere websites

Niet leuk :cya::schater:^_^:?:?

Ik hou niet van zulke spelletjes. Ik blijf nu voortaan bij de voetbalspelletjes, dat is namelijk mn passie:)

Maar kom op jongens, 40 euro is maar liefst 20 euro voordeel voor een zo goed als nieuw spel!

op marktplaats verkoop je hem sneller hier gaan mensen zich lope irriteren dus beter zet je hem op marktplaats

Op marktplaats koopt niemand hem.

en ik heb hem hier gezet voor de gta-liefhebbers die niet genoeg geld hebben voor gta en die dit miss wel kunnen aanschaffen ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Niet leuk :cya::schater:^_^:?:?

Ik hou niet van zulke spelletjes. Ik blijf nu voortaan bij de voetbalspelletjes, dat is namelijk mn passie:)

Maar kom op jongens, 40 euro is maar liefst 20 euro voordeel voor een zo goed als nieuw spel!

op marktplaats verkoop je hem sneller hier gaan mensen zich lope irriteren dus beter zet je hem op marktplaats

Op marktplaats koopt niemand hem.

en ik heb hem hier gezet voor de gta-liefhebbers die niet genoeg geld hebben voor gta en die dit miss wel kunnen aanschaffen ^_^

En toch lijkt het ook mij verstandig dat je dit topic verwijderd, voor je een moderator op je dak krijgt. Niet persoonlijk bedoeld, maar in de forumregels staat nu eenmaal dat je hier niet komt om je zooi te verkopen! :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Niet leuk :cya::schater:^_^:?:?

Ik hou niet van zulke spelletjes. Ik blijf nu voortaan bij de voetbalspelletjes, dat is namelijk mn passie:)

Maar kom op jongens, 40 euro is maar liefst 20 euro voordeel voor een zo goed als nieuw spel!

op marktplaats verkoop je hem sneller hier gaan mensen zich lope irriteren dus beter zet je hem op marktplaats

Op marktplaats koopt niemand hem.

en ik heb hem hier gezet voor de gta-liefhebbers die niet genoeg geld hebben voor gta en die dit miss wel kunnen aanschaffen ^_^

En toch lijkt het ook mij verstandig dat je dit topic verwijderd, voor je een moderator op je dak krijgt. Niet persoonlijk bedoeld, maar in de forumregels staat nu eenmaal dat je hier niet komt om je zooi te verkopen! :duh:

Als niemand hem op marktplaats koopt, betekend nog niet dat je hem hier mag verkopen.

Op het Xbox forum staat een koop/verkoop gedeelte, misschien dat je daar je GTA 4 kan verkopen.

Greetz

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...