Jump to content

Bernie Crane ik vind het een waardelozen missie opdracht gever


niko belic

Recommended Posts

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • niko belic

    5

  • Hanneswasco

    4

  • Nissan

    4

  • DenkaanHenk

    2

Ze zijn inderdaad niet de moeilijkste missie's van GTA IV, maar ze zijn toch wel eens leuk om te spelen, en de mooie auto die je achteraf krijgt is mooi meegenomen.

Deze missie's zijn wel degelijk nodig voor de Storyline, denk ik. Allesinds wel voor de 100%. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

nog een vraagje ik heb er 3 van bernies missies gedaan maar zijn er nog meer heb geen idee?????
Volgens mij drie ja. Als je de auto (Infernus) hebt gehad, dan komt er geen meer. Als je die nog niet hebt, wordt je nog gebeld.
Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij staat nog Bernie op de kaart maar bij stats staat Bernie missions 100% 0.o

en als ik er heen ga is er nergens een pijl waar je moet staan om missies te beginnen

Hoe kan dit :(?

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij staat nog Bernie op de kaart maar bij stats staat Bernie missions 100% 0.o

en als ik er heen ga is er nergens een pijl waar je moet staan om missies te beginnen

Hoe kan dit :(?

Dan zal deze missie waarschijnlijk niet mee tellen voor de 100%. ^_^ Maar in deze missie moet je gewoon de Infernus nemen die in zo'n zijweggetje daar staat. Daarna is de 'missie' gedaan. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Eindelijk heb ik dus een Infernus _O_ Ik werd daarstraks gebeld door Bernie toen ik aan het spelen was, toen verscheen het teken weer op de kaart. Ik vind de missies van Bernie niet echt waardeloos, ze tellen volgens mij zeker wel mee in de storyline. Zoals die missie Union Drive, daarin moet je blackmailers vermoorden die werken in opdracht van Dimitri[/font]

Link to comment
Delen op andere websites

hahaha die kerel is een "ras echte" gay, maar dat maakt het ook zo mooi! vooral dat stukje dat je achter hem aan moet lopen als ie gaat joggen(FAG). Je moet deze missies wel doen voor de 100%. Nog ff een vraagje..als je die infernus in de prak hebt gereden stata ie dan weer op dezelfde plek als toen je hem kreeg? zo ja waar is dat, ik kan het me niet meer heugen namelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

hahaha die kerel is een "ras echte" gay, maar dat maakt het ook zo mooi! vooral dat stukje dat je achter hem aan moet lopen als ie gaat joggen(FAG). Je moet deze missies wel doen voor de 100%. Nog ff een vraagje..als je die infernus in de prak hebt gereden stata ie dan weer op dezelfde plek als toen je hem kreeg? zo ja waar is dat, ik kan het me niet meer heugen namelijk.

Volgens mij staat die Infernus daar maar éénmalig. :(

Maar je kan natuurlijk altijd eens checken, hier stond hij.

Link to comment
Delen op andere websites

hahaha die kerel is een "ras echte" gay, maar dat maakt het ook zo mooi! vooral dat stukje dat je achter hem aan moet lopen als ie gaat joggen(FAG). Je moet deze missies wel doen voor de 100%. Nog ff een vraagje..als je die infernus in de prak hebt gereden stata ie dan weer op dezelfde plek als toen je hem kreeg? zo ja waar is dat, ik kan het me niet meer heugen namelijk.

Volgens mij staat die Infernus daar maar éénmalig. :(

Maar je kan natuurlijk altijd eens checken, hier stond hij.

Indien je hem daar niet meer vind kun je mss diegene die je moet zoeken voor Stevie nog vinden. Of komt die ook maar éénmalig op deze plaats voor?

Klik hier om de SnapMap te bekijken

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...