Nissan Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 Reni is niet gay. Reni veranderd om de haverklap van geslacht. Daarom heeft ze zo'n domme stem Reageren
mrwhoopy Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 Reni is niet gay. Reni veranderd om de haverklap van geslacht. Daarom heeft ze zo'n domme stem die Reni is tog die clown uit gta vice city stories? nou die is echt wel een gay als dat geen gay meer is!!!!!! Reageren
Nissan Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 Ik zeg toch net dat ze niet gay is. Reageren
ScarPacino Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 Bernie is gewoon aan gaylord. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 Bernie is gewoon aan gaylord. Idd. Reageren
B-Dup Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 Na zijn missies krijg je wel een leuk cadeau'tje Reageren
niko belic Geplaatst: 7 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 ja dat cadeau is een infurnus echt gaaf ding Reageren
Nuke[NL] Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 En niet te vergeten de Super GT die je in de voorlaatste missie kunt krijgen. Het is de zwarte auto die je moet achtervolgen. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 Krijg de infernus cadeau of moet je hem stelen in die missie? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 Krijg de infernus cadeau of moet je hem stelen in die missie? De Infernus krijg je cadeau, hij zal achter Bernie's huis staan, in een steegje. Normaal staat ie niet op slot en is er geen alarm op. Je neemt de auto gewoon, en de missie is geslaagd. Het best zet je hem dan in het parkeerterrein voor één van je savehouses. Reageren
Swiggers Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 De missies van Bernie zijn makkelijk maar niet mooi. Ik vind Florian.. Oeps, Bernie echt een 'Gay'. Ik vind hem alleen maar leuk door de Infernus die je later krijgt DSgregor Reageren
globekiller Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 de missies van hem zijn niet moeilijk maar slaan gewoon nergens op wie is het met me eens??? Even ontopic: Hij is inderdaad best knudde, oftewel saai De missie met de boot met russen is irritand de infernus aan het eind is handig voor de missies die erna komen Reageren
Nissan Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 Ik moet nog steeds lachen om de titel van dit topic :schater: :schater: Reageren
niko belic Geplaatst: 13 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juni 2008 ooo leuk dat je moet lachen maar toen ik deze topic maakt was ik nieuw en ik vond hem gewoon vreemd Reageren
gtafreakkk Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 De stem van Bernie is hetzelfde als die van Reni he, allebei GAY! dat is niet waar kijk maar op wikigta Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.