Scarface92 Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Beste leden! Laatst had ik het laatste eiland vrij gespeeld. (Alderney) Alleen heb ik daar nog geen savehouse en staan er geen kleding winkels op de radar. Nu heb ik ook al missie's in Alderney, het is dus best vreemd.. Weet iemand wanneer je kleren kunt kopen in Alderney en welke winkels dat zijn? Greetz, GrandTheftTwanO Reageren
BonkMeisterXXL Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Na je eerste echte missie in Alderney 'Smackdown' gegeven door Derrick McReary (De allereerste missie die je van hem krijgt) krijg je een safehouse in Alderney. Na het halen van deze missie zal Ray je een sms-je sturen om te zeggen dat je een nieuw safehouse hebt. Kledingwinkels zijn er niet in Alderney. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 18 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Na je eerste echte missie in Alderney 'Smackdown' gegeven door Derrick McReary (De allereerste missie die je van hem krijgt) krijg je een safehouse in Alderney. Na het halen van deze missie zal Ray je een sms-je sturen om te zeggen dat je een nieuw safehouse hebt.Kledingwinkels zijn er niet in Alderney. Er was toch ook nog een Binco winkel? Reageren
gamerz1o1 Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Ja, maar daar kan je niet echt kleding kopen. Reageren
Adren4Line Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Ik dacht dat er gewoon een Purseus of Modo op Alderney zat. Oftopic: Zijn Purseus, Modo en Russian shop de enige kleding winkels? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Ik dacht dat er gewoon een Purseus of Modo op Alderney zat.Oftopic: Zijn Purseus, Modo en Russian shop de enige kleding winkels? In Alderney heb je geen enkele kledingwinkel hoor. En Perseus, Modo en de Russian Shop zijn inderdaad de enige kleding winkels. Je hebt 1 Russian Shop In Broker, 2 Perseus winkels in Algonquin, en dan ook nog eens 1 Modo in Algonquin. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.