Jump to content

1ste missie kleding

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste forumleden !

Ik zie op sommige screens van GTA SA ,dat ze bij de 1ste missie al kleding hebben die je alleen na een paar missies pas kan halen :Y

Kan iemand mij mischien zeggen hoe dit kan ?

Geplaatst: (bewerkt)

Heb je hier voorbeelden van? Een link of screen zou handig zijn. En er zou sprake kunnen zijn van een modificatie.

Edit @ hieronder: Uiteraard ook een mogelijkheid, even niet aan gedacht. :7

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst:

Dit komt denk ik omdat hun in het beginfilmpje de jetpack-code hebben ingevoerd.

Daardoor kunnen ze in alle gebouwen die pas in een bepaalde missie toegankelijk zijn.

Geplaatst:
Dit komt denk ik omdat hun in het beginfilmpje de jetpack-code hebben ingevoerd.

Daardoor kunnen ze in alle gebouwen die pas in een bepaalde missie toegankelijk zijn.

Moet je die intoetse ondertussen het introfilmpje ??

Dit moet vlak voordat CJ uit de wagen wordt gegooid. Je kunt dus in het hele filmpje al 'ROCKETMA' intikken, en vlak voor hij eruit wordt gegooid nog even snel op N drukken. Zodra CJ uit de wagen wordt gegooid zal hij dood zijn, maar is wel alles open. :)

Edit@hieronder:

Dat is inderdaad de cheat, maar vlak voor je aan het einde bent van het introfilmpje kun je nog even de laatste letter intypen.. :puh: Dat heb ik hier dus ook beschreven.

Bewerkt: door Donwell
Geplaatst:
Dit moet vlak voordat CJ uit de wagen wordt gegooid. Je kunt dus in het hele filmpje al 'ROCKETMA' intikken, en vlak voor hij eruit wordt gegooid nog even snel op N drukken. Zodra CJ uit de wagen wordt gegooid zal hij dood zijn, maar is wel alles open. :)

'ROCKETMA' hoort 'ROCKETMAN' te zijn. ;)

Jazeker, maar dan moet je natuurlijk wel de cheat van de PS2 gebruiken (duh :puh:)

L1, L2, R1, R2, UP, DOWN, LEFT, RIGHT, L1, L2, R1, R2, UP, DOWN, LEFT, RIGHT

was het denk ik

Bewerkt: door tjoef
Geplaatst:

Je moet de jetpack code invoeren als ze voor de trein staan te wachten,niet eerder en ook niet later.

Als je de cheat invoert vlak voordat ze het steegje inrijden,werkt het niet.

Geplaatst:
Jazeker, maar dan moet je natuurlijk wel de cheat van de PS2 gebruiken (duh :puh:)

L1, L2, R1, R2, UP, DOWN, LEFT, RIGHT, L1, L2, R1, R2, UP, DOWN, LEFT, RIGHT

was het denk ik

snellere code:

LEFT, RIGHT, L1, L2, R1, R2, LEFT, RIGHT, UP.

Als ik het niet goed heb, edit ik het nog wel ff.

Geplaatst:

Jongens toch, dat jullie niet gewoon een link geven in plaats van al die onzekerheid. Alle cheats van GTA San Andreas staan op deze pagina van WikiGTA. Tevens staan daar een hoop andere dingen te vinden die niet alleen met San Andreas te maken hebben maar met alle GTA's. Een propvolle GTA Walktrough waar je dus op mijn aangegeven pagina de Jatpack cheat kunt vinden.

Veel succes!

Geplaatst:
Je moet de jetpack code invoeren als ze voor de trein staan te wachten,niet eerder en ook niet later.

Echtwel werkt wel want ik heb gister op pc gedaan en lukte wel toen ik op het laatst nog drukte ^_^

Geplaatst:
Nou,ik denk dat er maar 1 goede cheat is voor de jetpack.

nee, ik deed perongeluk de parachuut code verkeerd, en toen kreeg ik ook een jetpak

Geplaatst:

Echtwel werkt wel want ik heb gister op pc gedaan en lukte wel toen ik op het laatst nog drukte ^_^

Oh,oke.

Bij mij werkte dat namelijk niet.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...