Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: IV

Soort design: Signature

Size design: 500 x 150

Render: Ja

Animatie: Nee

Premade: mag

Tijd van inlevering: Snel ik hou niet van lang wachten

Opmerking: Mijn sig is schokkend :duh:

Geplaatst:

Ok. Mijn sig komt na die van Jou. Please zo snel mogelijk AUB :7 ..

Geplaatst:

Ik heb ff geprobeerd om iets moois te maken, maar heb nu besloten om een Premade te gebruiken:

gta4sigwv3.jpg

Geplaatst:

Met als onderwerp IV, bedoelde je tog GTA IV? Wat heeft dit er mee te maken dan?

Maareh, Succes :tu:

Geplaatst:
Met als onderwerp IV, bedoelde je tog GTA IV? Wat heeft dit er mee te maken dan?

Maareh, Succes :tu:

Hij is een personage uit Gta IV, stemmen.

Geplaatst:

in die van kloep is het thema toch net iets duidelijker, dus hij krijgt mijn stem

Geplaatst:

Ik stem voor Kloep,

Hoe je Niko ziet in zijn sig vind ik erg mooi gedaan. De bliksem en de achtergrond zijn mooi gebrusht. Daarom stem ik voor hem.

Geplaatst:

Ik stem voor Kloep.

Is zijn sig is duidelijk waar het overgaat,en is erg mooi gemaakt,met name die achtergrond

Geplaatst: (bewerkt)

Ehm Juist ja.

Noobs[/font]

Meer??

Bewerkt: door BigM
Geplaatst:

Mijn stem gaat naar BigM

Ik vind zijn signature gewoon standaard mooier als die van zijn tegenstander, sowieso vind ik die van hem ook te simpel

stem: BigM

Geplaatst:

Ik ga voor BigM, het gaat mij niet om hoe duidelijk het onderwerp naar voren komt, maar hoe hij er uit ziet. Die Van BigM ziet er wat proffesioneler uit en heeft een betere focal en zo kan ik wel een tijdje doorgaan. Ook is de tekst beter

Geplaatst:

AntiNoobmaarmeereenowner-M ik bedoel natuurlijk, BigM... Jou sig is duidelijk beter!

Die van Kloep is vrij standaard, en BigM heeft er echt een mooi design van gemaakt die je ook nog echt kan gebruiken als signature enzo... Gewoon ownend!

BigM, beter maak je meer van deze signatures

Geplaatst:

Kloep

Ik heb je signature al vaker gezien, maar vond hem nooit zo super. Het is wel 1 geheel, maar ik vind Niko op de plek waar hij zit niet mooi en ook vind ik de takjes links en rechts niet mooi. Je thema is duidelijk genoeg en vult zowat je hele signature op, het is wel eens wat anders dan normaal.

BigM

Je signature is leuk met een mooie echtergrond en ook een erg leuke tekst ! Je render is wat schokkend maar wel leuk gedaan en het kroontje boven je tekst ziet er ook goed uit ! Je signature ziet er dus goed uit en is 1 geheel alleen vind ik het jammes dat je de eenvoudige 1 px. zwarte rand vergeten bent, dat ziet er na mijn smak altijd wat vollediger uit.

Mijn stem gaat naat : BigM

En voor de andere hierboven mij :

1) Kloep, je mag geen stemmen vragen

2) Het is de bedoeling dat je uitlegd waarom je op die gene stemt en wat er veranderd kan worden, bekijk de regels maar eens !

Mvg, 2fast{0}

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...