Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:
in die van kloep is het thema toch net iets duidelijker, dus hij krijgt mijn stem

Ik wil de pret niet bederven maar deze rate vind ik echt niet kunnen. Het is gewoon puur omdat jullie vrienden zijn en in de rate zitten geen enkele inhoudelijke argumenten. Hij is duidelijk, wat is duidelijker, hoe kan hij dat de volgende keer beter maken, bij welke plekken zie je dat? En niet alleen geef je die dingen niet duidelijk aan, je rate ook niet over de signatures in zijn geheel en dat vind ik echt jammer omdat hij er misschien urenlang mee bezig is geweest. Het is helemaal niet erg om op Kloep te stemmen, integendeel het is een hele aardige jongen. Maar dit is gewoon puur vriendjespolitiek. BigM heeft in dit geval ook veel stemmen aan zijn zijde maar mocht dat niet zo zijn en verliest hij toch, vraag jezelf dan is af of dit eerlijk is.

BigM ik vind jouw reactie die onder de spoiler staat ook niet erg vriendelijk maar ik begrijp je reactie. Ik zeg dit allemaal niet om een discussie te veroorzaken en eigenlijk is dit volledig aan de desbetreffende moderators maar ik kom het de laatste tijd erg veel tegen. Misschien dat er al een PM over gestuurd is maar het moet is duidelijk zijn dat dit gewoon niet kan hier. Mocht je willen reageren met welke reden dan ook, doe dit dan via PB om dit topic niet op zijn kop te zetten. Dan nu maar zelf even raten aangezien ik toch iets nuttigs wil bijdragen en toch bezig ben.

Kloep

Ik denk dat dat Niko is die ik rechts in de hoek zie al weet ik het niet zeker. Ik vind hem dus iets teveel ingeblend en dat is erg jammer. Je had er beter aangedaan dat hele GTA IV logo kleiner te maken en ergens in een hoek te zetten. Vervolgens Niko duidelijk voorop te zetten zodat het allemaal op hem gefocust is. Om eerlijk te zijn kon ik Niko eerst helemaal niet zien, hij viel me niet eens op. Misschien is het handig om hier wat aan te doen. Waarom jij donkere dingen en bliksem hebt gekozen? Ik heb geen idee. Die van jouw is dus ook niet zo duidelijk, je hebt dan wel een GTA IV logo maar daar blijft het dan ook bij.

BigM

Een mooie signature om mee te beginnen. Er word hier en daar geklaagd dat het niet helemaal over GTA gaat. Als je je in GTA IV hebt verdiept zie je duidelijk dat dit één van de personages is. Het is misschien een plaatje dat niet in gebruikelijke GTA IV stijl is maar toch wel duidelijk voor de echte GTA kenner. De lichteffecten hier zijn goed toegepast en ook andere effecten ontbreken hier niet. Ook je font is in orde en op de juiste plaats, een sig om trots op te zijn.

Mijn stem gaat in dit geval naar BigM omdat het gewoon beter in elkaar zit, de redenen vind je hierboven.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik rate normaal altijd mbt de signatures die ik zie. Maar vanwege het feit dat het duidelijk om GTAIV gaat is kloep daar degene die voordeel krijgt. Dan zou ik nu in principe moeten gaan kijken hoe jullie sig's er verder uit zien, maar toen kwam ik het spoilertje van meneertje Big tegen op de vorige pagina. Dit is niet de eerste keer dat je zo reageert, en hoe kinderachtig het misschien ook moge zijn, jouw signature is dan misschien wel degen die zou moeten winnen, maar mijn stem krijg je absoluut niet. Omdat je deze simpelweg, en feitelijk niet verdient vanwege je onnozele en totaal onbehoorlijke reactie richting de eerste paar stemmers toe.

Voor de duidelijkheid, het gaat om deze post.

Ik vind het dan ook eigenlijk te zot voor woorden dat je deze contest waarschijnlijk nog gaat winnen ook. Aan je signature ligt het niet, maar hou dat onnodige commentaar toch eens een keertje voor je man!

Stem: Kloep

Bewerkt: door Pennywise The Clown
Geplaatst:
En voor de andere hierboven mij :

1) Kloep, je mag geen stemmen vragen

2) Het is de bedoeling dat je uitlegd waarom je op die gene stemt en wat er veranderd kan worden, bekijk de regels maar eens !

Mvg, 2fast{0}

Dan wil ik nu even heel duidelijk maken dat ik in geen enkel geval om stemmen heb gevraagd. En BigM, waarom ben je meteen een noob als je tegen jouw stemt? Iedereen heeft gewoon zijn eigen mening en dat heb jij maar gewoon te accepteren.

Geplaatst:
Ik rate normaal altijd mbt de signatures die ik zie. Maar vanwege het feit dat het duidelijk om GTAIV gaat is kloep daar degene die voordeel krijgt. Dan zou ik nu in principe moeten gaan kijken hoe jullie sig's er verder uit zien, maar toen kwam ik het spoilertje van meneertje Big tegen op de vorige pagina. Dit is niet de eerste keer dat je zo reageert, en hoe kinderachtig het misschien ook moge zijn, jouw signature is dan misschien wel degen die zou moeten winnen, maar mijn stem krijg je absoluut niet. Omdat je deze simpelweg, en feitelijk niet verdient vanwege je onnozele en totaal onbehoorlijke reactie richting de eerste paar stemmers toe.

Ik vind het dan ook eigenlijk te zot voor woorden dat je deze contest waarschijnlijk nog gaat winnen ook. Aan je signature ligt het niet, maar hou dat onnodige commentaar toch eens een keertje voor je man!

Dat kan dan wel zo zijn, maar het gaat in een battle om welke signature er mooier is en niet om een post die iemand heeft gemaakt..

Geplaatst:

Kloep: Simpele sig, had wel iets mogen doen met wat lichteffecten of hem gewoon iets lichter maken.

Ik vind hem dus een beetje te donker.

De plaatjes laten wel duidelijk zien wat voor thema het is. 0_0

Ik zou denken aan een andere font.

BigM: mooie sig, plaatje van Brucie?, er is een mooi effect op gedaan, goed opgevuld, de font is ook wel goed.

Vote: BigM :tu:

Kloep

Het onder werp was GTA IV, en bij jou zie je dat goed terug :)Mischien kan je de volgende keer wat meer kleuren toevoegen. Nico zie je terug in je signature wat een mooi effect geeft. Het GTA IV in Price Down lettertype heb je goed gedaan, netzoals de plek :Y

BigM Bij jou zie je niet zo goed dat het om GTA IV gaat. Je ziet een personage die veel mensen nog of niet kennen. Netzoals bij jou kan de kleur ook anders. Bij Kloep zie je GTA IV staan, maar bij jou niet :)Toen ik verder ging lezen bij de posts zag ik ook dat het een personage was. Ikzelf, heb GTA IV niet dus voor de mensen die die niet hebben is het vrij moeilijk om te zien dat het om GTA IV gaat.

Stem: Kloep _O_

Bewerkt: door Unmountable Tijmen

BigM ik vind de reactie in de Spoiler niet netjes, want het is gewoon omdat je die stemmen niet kreeg en omdat je niet de goeie reactie kreeg net als Jay; enz. ik bedoel best uitgebreide reactie's maar daar gaat het niet meer om want het gaat om de Desing's :Y

Kloep:

Ik vind hem eigenlijk wel erg simpel je kan veel beter het ziet er wel een beetje leuk uit maar tog vind ik dat je beter kan. Iets teveel ingeblend want ik zie Nico niet zo goed ik vind ook dat het logo te groot is die hat best wat kleiner gemogen en ergens in een hoek.

Rate:6,7

BigM:

Erg leuke Signature, maar ik weet niet zeker of er wel een border om zit zoniet het zou wel leuk staan ik vind het kroontje leuk bij BM leuke signature ook totaal leuk plaatje het zit allemaal goed in elkaar ik vind dat de reacties van geen Gta:IV bull.... want ik zie wel degerlijk iemand erin weet niet meer precies welke... Het is mischien niet een stijl van GTA:IV maar iets anders is ook wel goed want hij gaat wel over Gta:IV.

Rate:8.8

Mijn stem gaat dus duidelijk naar BigM!

Dit vind ik eigenlijk geen goeie reactie. hij zegt mischien een keer iets fouts en dan hoeft hij tog niet zomaar de stem niet te krijgen omdat het een foute reactie was. Het gaat om de Signature's moet om de reactie van BigM

Oeps dubbelpost

Bewerkt: door Dizzee
Geplaatst:

Bedankt venzio. Ookal geef ik penny ook wel eenigsinds gelijk. Maar het word noob is iets dat ik vaak gebruik vanwegen ik veel game, En je moet het dus niet te persoonlijk opvatten. Ookal de reactie van hem wel nogal *&^%$# was ^_^

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...