Miek Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Dag leden, Wat is het verschil tussen de gepatchte versie en de originele?Welke dingen zijn anders?Zelf heb ik de gepatchte, maar jullie kunnen ook anders de leden aanraden welke versie ze best kopen. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Naar mijn weten zijn er geen echte dingen veranderd, of verbeterd. Het enigste wat er gedaan is, is het verhelpen van een soort bug. Deze bug was een soort poortje waarmee het hackers gelukt is om er een downgrader mee te maken. Sony heeft Rockstar gevraagt om dit te verhelpen, wat ze dus ook gedaan hebben. Helaas draaide CheatDevice door middel van dit poortje, en daarom draait hij niet meer op de gepatchte versie. Je kunt overigens niet kiezen tussen de twee versies, wanneer nu LCS koopt heb je sowieso de gepatchte. Misschien kun je nog originele via het internet kopen, maar daar heb je weinig kans op. Reageren
Jozz Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 dan is er toch ook een ondergrondse tunnel glitch uitgehaald of zit hij er altijd in ? Reageren
cheetha Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 ja hij is er uitgehaald . ik heb zelf de gepatchte LCS Reageren
1974 Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 (bewerkt) Dus de niet gepachte is voor de PSP en de gepachte is voor de PS2. Tik fout . Bewerkt: 21 mei 2008 door 1973 Reageren
cheetha Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 Als je platinium erbij kan rekenen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.