Majo Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Hey Gamers! Ik vraag me af of er een manier is om de intro te vermijden (EAX, nVidia, en de introfilmpjes) zodat je meteen bij het menu komt als je 't hebt opgestart? Dank jullie wel! Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Tik op google 'intro skip sa mod' in en je vind de mod die je zoekt. Reageren
joppie Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Kijk bij wwwgtainside.com bij tools (SA) daar staat er ok een. Reageren
Majo Geplaatst: 18 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Kijk bij wwwgtainside.com bij tools (SA) daar staat er ok een. Dank je wel! >>Klik<< Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 Waarom wil je die weg hebben dan? Je kan hem ook gewoon wegklikken (X of Start op de PS2). Dus verwijderen hoeft niet Mischien ookwel leuk voor later ofzo, of een vriend als hij hem wilt zien. Maarja, je moet het zelf weten! Reageren
BeForce Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 Hij bedoelt het allereerste begin, de reclame voor nvidia en rockstar. Die kun je niet skippen. Pas als dat voorbij is. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 Zodra je de spuitbus hoort en ziet spuiten druk je op spatie, dan kom je bijna gelijk in het hoofdmenu terrecht. Reageren
Majo Geplaatst: 19 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 Zodra je de spuitbus hoort en ziet spuiten druk je op spatie, dan kom je bijna gelijk in het hoofdmenu terrecht. Weet ik dank je;). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.