Jump to content

Vraagje over roman

NikoBellic16

Recommended Posts

Ja bedankt he homo,

kan je nou echt niet begrijpen dat niet iedereen alleen maar missies achterelkaar speelt.

Zeg volgende keer Spoiler in je titelnaam poot[/font]

HAHA :schater: :schater: :schater: je hebt helemaal gelijk man!!! :tu:

Bewerkt: door ScarPacino
Delen op andere websites

• Reacties 61
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• dutchmaster

10

• ScarPacino

9

• Picaku

9

• FerryN

4

Top Posters In This Topic

Nou een uurtje geleden moest ik tussen 2 dingen kiezen waarbij 1 van de keuzes roman's dood betekende.

Zoals jullie weten is Dimitri een vijand Jimmy . P werkte samen met hem, dus roman vond dat ik ook met hem samen moest werken, je kon 2 dingen kiezen (bij het einde van gta iv story line)

1: Je gaat dimitri vermoorden (Dan wordt Roman niet vermoord op de Wedding Day

2: Je werkt met hem samen je krijgt dan 250K. (Dat wordt romans dead)

Maar als je de 2e keuze kiest gaat het laaste missie wat moeilijker, want je moet met een boot die helicopter achtervolgen maar Little-Jacob komt eraan met een heli waar je onder moet komen met die boot,

dat mij geen een keer gelukt, steeds mission fail. weet iemand oplosssing? :7[/font]

hey boerelul nu heb je het voor heel veel mensen verpest. :duh: :duh: :duh: :duh:

ZIt niet zo te zeiken op die jongen hij wil gewoon wat weten, als je er helemaal niks over wil weten is het misschien aan te raden om niet op een GTA forum te komen,

Jong, als sommige mensen nou eens gebruik zouden maken van spoilers en niet verraden topicnamen, dan zouden mensen die nog niet ver/begonnen gewoon op deze forum kunnen komen.

Nu ben jij die mensne voor de kop aan het slaan, die nog niet zo ver zijn en dus maar als ware op moeten rotten als ze geen verhaal lijn informatie willen weten.

EN GEBRUIK EENS GODVERDOMME[/font] SPOILERS OP DIT SOORT INFORMATIE!!!!!

ls jullie die niet weten te vinden, Klik dan bij bericht typen op BB Code Invoeren, dan vind je Spoiler.

Delen op andere websites

Nou een uurtje geleden moest ik tussen 2 dingen kiezen waarbij 1 van de keuzes roman's dood betekende.

Zoals jullie weten is Dimitri een vijand Jimmy . P werkte samen met hem, dus roman vond dat ik ook met hem samen moest werken, je kon 2 dingen kiezen (bij het einde van gta iv story line)

Maar als je de 2e keuze kiest gaat het laaste missie wat moeilijker, want je moet met een boot die helicopter achtervolgen maar Little-Jacob komt eraan met een heli waar je onder moet komen met die boot,

dat mij geen een keer gelukt, steeds mission fail. weet iemand oplosssing? :7[/font]

hey boerelul nu heb je het voor heel veel mensen verpest. :duh: :duh: :duh: :duh:

ZIt niet zo te zeiken op die jongen hij wil gewoon wat weten, als je er helemaal niks over wil weten is het misschien aan te raden om niet op een GTA forum te komen,

Jong, als sommige mensen nou eens gebruik zouden maken van spoilers en niet verraden topicnamen, dan zouden mensen die nog niet ver/begonnen gewoon op deze forum kunnen komen.

Nu ben jij die mensne voor de kop aan het slaan, die nog niet zo ver zijn en dus maar als ware op moeten rotten als ze geen verhaal lijn informatie willen weten.

EN GEBRUIK EENS GODVERDOMME[/font] SPOILERS OP DIT SOORT INFORMATIE!!!!!

ls jullie die niet weten te vinden, Klik dan bij bericht typen op BB Code Invoeren, dan vind je Spoiler.

HAHA lol jij hebt ook al helemaal gelijk man. :tu:

Delen op andere websites

dat mij geen een keer gelukt, steeds mission fail. weet iemand oplosssing? :7

Jij ook :tu:

Delen op andere websites

dat mij geen een keer gelukt, steeds mission fail. weet iemand oplosssing? :7

Jij ook :tu:

thx gangsta!! :D:tu:

Delen op andere websites

Zo heeft die gozer geluk dat ik mijn verhaallijn al uitgespeeld had anders

had ik m tog verrotgescholden.

maarja ken die gozer geen ipban krijgen ofzo

Delen op andere websites

Zo heeft die gozer geluk dat ik mijn verhaallijn al uitgespeeld had anders

had ik m tog verrotgescholden.

maarja ken die gozer geen ipban krijgen ofzo

Ik heb m ook al uitgespeeld maar ben nu opnieuw begonnen en nog scheld ik m uit, omdat het voor andere mensen ook niet leuk is. :duh:

Delen op andere websites

JEZUS ZEG! Hij heeft een fout gemaakt, 1 foutje en dat is de reden om hiervan een "kijk laten we hem maar ff uitschelden omdat we toch niks beters te doen hebben" topic te maken... Ik snap jullie boosheid en frustratie, het is ook gewoon een echt domme fout, een echte k*t fout, maar om hem ff de huid vol te schelden? Ik dach dat gtaforum een fatsoenlijk forum was waarbij ze mensen op een normale manier op hun fouten wezen, niet waarbij ze iemand op alle manieren de grond in proberen te boren!

Je had ook gewoon kunnen zeggen: "verander je titel" of "gebruik voortaan spoilers"

Want nu zitten er mensen (ik zeg geen namen) al de hele dag op iemand te kankeren, ooit is het genoeg hoor!

Bewerkt: door Picaku
Delen op andere websites

JEZUS ZEG! Hij heeft een fout gemaakt, 1 foutje en dat is de reden om hiervan een "kijk laten we hem maar ff uitschelden omdat we toch niks beters te doen hebben" topic te maken... Ik snap jullie boosheid en frustratie, het is ook gewoon een echt domme fout, een echte k*t fout, maar om hem ff de huid vol te schelden? Ik dach dat gtaforum een fatsoenlijk forum was waarbij ze mensen op een normale manier op hun fouten wezen, niet waarbij ze iemand op alle manieren de grond in proberen te boren!

OK, maar hij is en blijft een boerelul! punt uit. :cya:

Delen op andere websites

Ja, hij heeft een fout gemaakt, gaan we daar dan ooit nog over ophouden :cya::cya::cya:

P.S. Ookal is hij een boerenlul, dan hoeft dat niet de hele dag door te gaan.. toch) :cya::cya:

Delen op andere websites

erg spijtig :N:duh:

zit op 51 % was zo ontzettend in de spanning voor het eind :duh:

en dan weer zo'n KNUPPEL [/font] die het voor mij ff flink naar de palestijnen helpt :cry:

Delen op andere websites

erg spijtig :N:duh:

zit op 51 % was zo ontzettend in de spanning voor het eind :duh:

en dan weer zo'n KNUPPEL [/font] die het voor mij ff flink naar de palestijnen helpt :cry:

Zoiezo, als de titel al iest verraad, hoe dom ben je dan om nog in dat topic te gaan kijken?

Delen op andere websites

omdat er genoeg mensen zijn die niet weten hoe ze de titel moeten plaatsen.

en omdat hier iets stond over romans death + vraag, dacht ik dat de vraag meer ging om het feit dat hij een bug had.... :7

Delen op andere websites

:? Ik snap jullie mensen niet, hebben jullie dan niets beter te doen dan op iemand te gaan zitten kankeren?

Hij had de titel niet zo moeten neerzetten maar, hebben jullie dan echt zoveel vrije tijd, ga dan ondertussen gewoon ff IV'en, dat is dan toch beter dan in zo'n "kut-topic" te gaan zitten kijke...

P.S. Michaelfivez, thanks, you get the point...

P.S.S. ik denk dat ik ook maar eens kap met in dit topic te kijke, toch niks interessants...

Delen op andere websites

:? Ik snap jullie mensen niet, hebben jullie dan niets beter te doen dan op iemand te gaan zitten kankeren?

Hij had de titel niet zo moeten neerzetten maar, hebben jullie dan echt zoveel vrije tijd, ga dan ondertussen gewoon ff IV'en, dat is dan toch beter dan in zo'n "kut-topic" te gaan zitten kijke...

P.S. Michaelfivez, thanks, you get the point...

lekker de moeite waard om nog moeite te doen, ik ga liever nu beetje kloten met gta IV en politie uitlokken...

als jij een boek koopt van 500 bladzijden, en je bent op de 5e bladzijde en het word spannend, en ik zeg: hij gaat aan einde tog dood, hij krijgt hartaanval :duh: , ga jij die 495 andere bladzijden als nog lezen dan ?

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...