Picaku Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2008 Het gaat toch om de lol, en je kan toch niet de hele tijd op iemand BLIJVEN kankeren, Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangsterworld Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2008 Nou een uurtje geleden moest ik tussen 2 dingen kiezen waarbij 1 van de keuzes roman's dood betekende.Zoals jullie weten is Dimitri een vijand Jimmy . P werkte samen met hem, dus roman vond dat ik ook met hem samen moest werken, je kon 2 dingen kiezen (bij het einde van gta iv story line) 1: Je gaat dimitri vermoorden (Dan wordt Roman niet vermoord op de Wedding Day 2: Je werkt met hem samen je krijgt dan 250K. (Dat wordt romans dead) Maar als je de 2e keuze kiest gaat het laaste missie wat moeilijker, want je moet met een boot die helicopter achtervolgen maar Little-Jacob komt eraan met een heli waar je onder moet komen met die boot, dat mij geen een keer gelukt, steeds mission fail. weet iemand oplosssing? bedankt aap voor de informatie heb hem ook nog niet uitgespeelt:S Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Picaku Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2008 (bewerkt) laat maar, ik snap jullie boosheid, maar blijkbaar zijn we allemaal te drammerig... het was ook dom van mij dat ik gewoon hier in dit topic keek, dat ik ook maar besta! bedankt mezelf, voor het zetten van mezelf in een kwaad daglicht Bewerkt: 18 mei 2008 door Picaku Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dutchmaster Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2008 laat maar, ik snap jullie boosheid, maar blijkbaar zijn we allemaal te drammerig... of jij bent de lucky bastard die al heeft uitgespeeld Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Think Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2008 Ah ja, het is nu toch te laat toch bedankt hoor Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Picaku Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2008 (bewerkt) ga je nu op mij kankeren? dutchmaster? ik heb het ook nie uitgespeeld, en ik vind het ook een k*tfout die hij gemaakt heeft, het is gebeurd en nu, moet hij dood? van een dak afgooien, martelen, verbranden!? Bewerkt: 18 mei 2008 door Picaku Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Think Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2008 Spijtig dat er al heel de namiddag geen persoon is die dit topic kan sluiten Wil juist lukken Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dutchmaster Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2008 ga je nu op mij kankeren? dutchmaster? wie zegt dat ? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2008 ga je nu op mij kankeren? dutchmaster? Hou je muil eens met 'Kankeren', er zijn zat mensen die eraan gestorven zijn. Jij hebt wel een grote mond voor een 12jarig snotneusje. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Picaku Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2008 niemand, ik heb alleen het gevoel dat ik iets gezegd heb wat jij nie leuk vind... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dutchmaster Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2008 ga je nu op mij kankeren? dutchmaster? Hou je muil eens met 'Kankeren', er zijn zat mensen die eraan gestorven zijn. Jij hebt wel een grote mond voor een 12jarig snotneusje. die mensen hebben geen leven, zeuren over dat de topicmaker het in spoilers moest zetten, maar zelf geen spoilers gebruiken Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2008 ga je nu op mij kankeren? dutchmaster? Hou je muil eens met 'Kankeren', er zijn zat mensen die eraan gestorven zijn. Jij hebt wel een grote mond voor een 12jarig snotneusje. die mensen hebben geen leven, zeuren over dat de topicmaker het in spoilers moest zetten, maar zelf geen spoilers gebruiken Is dat richting mij ofwat, snap het niet echt? :S Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dutchmaster Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2008 pikacu ik zeg alleen dat jij is ff goed moet nadeken over wat ik zei in een reactie over dat boek van 500 bladzijden Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Picaku Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2008 ga je nu op mij kankeren? dutchmaster? Hou je muil eens met 'Kankeren', er zijn zat mensen die eraan gestorven zijn. Jij hebt wel een grote mond voor een 12jarig snotneusje. die mensen hebben geen leven, zeuren over dat de topicmaker het in spoilers moest zetten, maar zelf geen spoilers gebruiken Is dat richting mij ofwat, snap het niet echt? :S Neej, niet richting jou ferryN, je hebt gelijk ik heb overgereageerd met dat "kankeren" en jullie hebben allemaal gelijk alleen ik vind dat iemand een fout heeft gemaakt en het niet terug te draaien is, dat je het iemand OOIT moet vergeven, ik vind hetzelf ook super jammer, maar hij heeft die fout gemaakt en er valt niks meer aan te doen... Ik probeer niemand te beschuldigen of boos te maken... snappen jullie Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dutchmaster Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2008 achja, zand erover, je reageerde alleen alsof het in eens onze fout was, maarja Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts