Jump to content

Vraagje over roman

Recommended Posts

• Reacties 61
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• dutchmaster

10

• ScarPacino

9

• Picaku

9

• FerryN

4

Top Posters In This Topic

Geplaatst:
ga je nu op mij kankeren? dutchmaster?

Hou je muil eens met 'Kankeren', er zijn zat mensen die eraan gestorven zijn.

Jij hebt wel een grote mond voor een 12jarig snotneusje.

die mensen hebben geen leven, zeuren over dat de topicmaker het in spoilers moest zetten, maar zelf geen spoilers gebruiken

Is dat richting mij ofwat, snap het niet echt? :S

Neej, niet richting jou ferryN, je hebt gelijk ik heb overgereageerd met dat "kankeren" en jullie hebben allemaal gelijk alleen ik vind dat iemand een fout heeft gemaakt en het niet terug te draaien is, dat je het iemand OOIT moet vergeven, ik vind hetzelf ook super jammer, maar hij heeft die fout gemaakt en er valt niks meer aan te doen... Ik probeer niemand te beschuldigen of boos te maken... snappen jullie

Ja, maar want ik ermee bedoel, dat misschien hier mensen zijn die zelf Kanker hebben/gehad of familie of vrienden.

Dat is voor hun een harde klap.

Maargoed, ik zelf 'vergeef' het je wel, maar dit wou ik je effe vertellen.

En inderdaad, de tijd is soms helaas niet terug te draaien, anders had ik het veel anders aangepakt in RL maargoed, gebreurd is Gebeurd.

Greetz

Geplaatst:

Als opvrolijkertje:

Roman gaat alleen dood bij een bepaalde keuze die je maakt, wanneer je deze niet maakt zal Roman gewoon blijven leven, maar iemand anders sterven. Wie? Kijk maar hier: [/font]Kate McReary[/font]

Oftewel, je weten het gehele einde nog niet eens. :)

Svp, niet meer reageren dat hij een stomme fout heeft gemaakt, dat is nu eenmaal gebeurt. Iemand kan hem er netjes op wijzen dat hij een nogal vervelende fout heeft gemaakt, en hem vervolgens uitleggen hoe je het goed doet. Vooral niet gaan liggen schelden, want dat is verboden hier op het forum. Zie ook de Regels:

Gedragsregels

Ongewenst gedrag

• Schelden, vloeken, pesten, ruziezoeken, provoceren.
  • Postboosten (onzinnig en/of off-topic reageren)
  • Dubbelposten (twee of meer posts direct achter elkaar plaatsen in hetzelfde topic)
  • Posten van e-mailaddressen.
  • Vragen om een "slotje" of ander moderatorgedrag.
  • Feiten verzinnen (bijv. verzonnen easter eggs)
  • Br33z4h/MSN-taal (ipv. ABN, denk ook aan hoofdletters en leestekens)

Geplaatst:
Nou een uurtje geleden moest ik tussen 2 dingen kiezen waarbij 1 van de keuzes roman's dood betekende.

Zoals jullie weten is Dimitri een vijand Jimmy . P werkte samen met hem, dus roman vond dat ik ook met hem samen moest werken, je kon 2 dingen kiezen (bij het einde van gta iv story line)

1: Je gaat dimitri vermoorden (Dan wordt Roman niet vermoord op de Wedding Day

2: Je werkt met hem samen je krijgt dan 250K. (Dat wordt romans dead)

Maar als je de 2e keuze kiest gaat het laaste missie wat moeilijker, want je moet met een boot die helicopter achtervolgen maar Little-Jacob komt eraan met een heli waar je onder moet komen met die boot,

dat mij geen een keer gelukt, steeds mission fail. weet iemand oplosssing? :7[/font]

SPOILERTAGS? IEMAND??? Ik heb het al uitgespeeld, maar moet irritant zijn voor mensen die dit nog NIET hebben gedaan :duh:

tja moete er dan maar niet op klikken titel is duidelijk genoeg :bonk:

Geplaatst:
Nou een uurtje geleden moest ik tussen 2 dingen kiezen waarbij 1 van de keuzes roman's dood betekende.

Zoals jullie weten is Dimitri een vijand Jimmy . P werkte samen met hem, dus roman vond dat ik ook met hem samen moest werken, je kon 2 dingen kiezen (bij het einde van gta iv story line)

Maar als je de 2e keuze kiest gaat het laaste missie wat moeilijker, want je moet met een boot die helicopter achtervolgen maar Little-Jacob komt eraan met een heli waar je onder moet komen met die boot,

dat mij geen een keer gelukt, steeds mission fail. weet iemand oplosssing? :7

bedankt aap voor de informatie heb hem ook nog niet uitgespeelt:S

slim dan om dit toppic te openen als je het tog niet wil weten eigen fout :D

Geplaatst:

ja, nouja, wij zijn ook maar mensen van fouten leer je, dus niet doordrammen gewoon lekker blijven plakken hé :schater:

Geplaatst:
pikacu ik zeg alleen dat jij is ff goed moet nadeken over wat ik zei in een reactie over dat boek van 500 bladzijden

Je bent zo wie zo niet goed wij als je aan een boek van 500 pagina's begint, dan heb je waarschijnlijk echt niks beters te doen,

Geplaatst:
Als opvrolijkertje:

Roman gaat alleen dood bij een bepaalde keuze die je maakt, wanneer je deze niet maakt zal Roman gewoon blijven leven, maar iemand anders sterven. Wie? Kijk maar hier: [/font]Kate McReary[/font]

Oftewel, je weten het gehele einde nog niet eens. :)

Svp, niet meer reageren dat hij een stomme fout heeft gemaakt, dat is nu eenmaal gebeurt. Iemand kan hem er netjes op wijzen dat hij een nogal vervelende fout heeft gemaakt, en hem vervolgens uitleggen hoe je het goed doet. Vooral niet gaan liggen schelden, want dat is verboden hier op het forum. Zie ook de Regels:

Gedragsregels

Ongewenst gedrag

• Schelden, vloeken, pesten, ruziezoeken, provoceren.
  • Postboosten (onzinnig en/of off-topic reageren)
  • Dubbelposten (twee of meer posts direct achter elkaar plaatsen in hetzelfde topic)
  • Posten van e-mailaddressen.
  • Vragen om een "slotje" of ander moderatorgedrag.
  • Feiten verzinnen (bijv. verzonnen easter eggs)
  • Br33z4h/MSN-taal (ipv. ABN, denk ook aan hoofdletters en leestekens)

Haha lol jij hebt nou echt gelijk.. zitte ze hem er op te wijzen dat hij spoilers moet gebruiken en schelden hem dan de huid vol.. terwijl dat ook tegen de regels is :bonk: .. maarjah ik vin het wel jammer dat hij geen spoilers gebruikte voor de mensen die het spel nog niet hadden uitgespeeld.. maar jah fouten maken is menselijk dus denk daar voortaan ook maar eens over na en wijs die jongen daar dan op een nette manier op..

Geplaatst:

die franshals moet gewoon ff nadenken dat er ook lui zijn die nog niet hebben uitgespeeld....dus niet zomaar een titel maken met spoiler erin...omfg wat een hals :duh:

Geplaatst:

ja leuk, nu is het over we hebben het uitgepraat zand erover, begin jij nu weer te graven ?

Geplaatst:

sh*t up hij heeft een fout gemaakt maar als je dat dan toch weet dat die een fout heeft gemaakt bv:omdat je de titel hebt gelezen en je weet dat het zo gebeurt dan moet je zeker toch niet kome kijken

wie dat doet is een ********

:duh:

Geplaatst:

dat mij geen een keer gelukt, steeds mission fail. weet iemand oplosssing? :7

bedankt aap voor de informatie heb hem ook nog niet uitgespeelt:S

slim dan om dit toppic te openen als je het tog niet wil weten eigen fout :D

Ja maar sommige mensen denken dan dat je bijv. roman vermoord heb ofzo, en ze denken niet meteen aan het einde van een storyline als de de dood van roman in de titel staat :duh:

Geplaatst:

Kan het niet zo zijn dat al die dingen in spoilers moeten en dat er anders Warn wordt weggegeven want meer dan de helft weet het verhaal van GTA 4 (waaronder ook ik) door mensen die geen spoilers gebruiken.

Geplaatst:

Laten we er nu mee ophouden en de jongen helpen met zijn probleem?

Ok, het was niet slim van hem om zo een spoiler in de titel te zetten. Maar daarvoor hebben we toch moderators?

In plaats van hem voor alles en nog wat uit te maken, kon je gewoon een pb sturen naar één van de moderators van dit forum om de titel te wijzigen. Dit kan nog altijd, als jullie je er zo erg aan storen.

Geplaatst:
sh*t up hij heeft een fout gemaakt maar als je dat dan toch weet dat die een fout heeft gemaakt bv:omdat je de titel hebt gelezen en je weet dat het zo gebeurt dan moet je zeker toch niet kome kijken

wie dat doet is een **********

:duh:

He kom op,********* zijn ook maar mensen.-->(dit is weer voor het algemeen)en dan maakt hij maar een fout dat doet iedereen toch wel eens.En dan weet je het eind maar,ik bedoel je komt er van zelf wel achter.
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...