dennis070 Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 ff vraagjes : op de bovenste kleine eiland zit een icoon met een garage wat kan je er mee ?? en is het mogenlijk auto,s te stylen ?? is er ook een save plek voor helicopters? waar vind je de gevechts helicopter of vliegtuig (als ze er in zitten alvast bedankt voor jullie reacties Reageren
straydoggs Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 ff vraagjes :op de bovenste kleine eiland zit een icoon met een garage wat kan je er mee ?? en is het mogenlijk auto,s te stylen ?? is er ook een save plek voor helicopters? waar vind je de gevechts helicopter of vliegtuig (als ze er in zitten alvast bedankt voor jullie reacties als het goed is is die garage voor als je een auto heb gejat voor hij heet stevie ofzo dan moet je m naar die garage brengen gevechtsheli krijg je bij vliegveld (ook 4 sterren) je saveplek voor heli's is gewoon ook voor auto's en je kan geen auto's tunen:) Reageren
dennis070 Geplaatst: 18 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 okee bedankt!!! vliegtuigen zitten er niet meer in? heb wel geprobeerd maar op het vliegveld kan ik er geen vinden waar je in kan .. ook niet z,n prive jet uit san andreas..... ps online gta4 bn ik haagseracer Reageren
the max Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 (bewerkt) okee bedankt!!!vliegtuigen zitten er niet meer in? heb wel geprobeerd maar op het vliegveld kan ik er geen vinden waar je in kan .. ook niet z,n prive jet uit san andreas..... ps online gta4 bn ik haagseracer nee, er zitten geen vliegtuigen meer in je kan trouwens ook je PSN online ID bij je profiel zetten net zoals ik heb gedaan PS welkom op het forum Bewerkt: 18 mei 2008 door the max Reageren
The Hague Fan Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 jeeh nog een hagenaar op deze forums!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.