Jump to content

Out of Commission


Carl_Johnsen

Recommended Posts

Ik moet nu Pegorino dood maken. Alles lukt, als ik 'm dan achterna moet met de motor. Dan staar er opeens dat je van een schans af moet rijden. Als ik dat doe met mijn motor kom altijd in het water terecht, dan is de motor ''destroyed''. Doe ik iets fout of wat?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet nu Pegorino dood maken. Alles lukt, als ik 'm dan achterna moet met de motor. Dan staar er opeens dat je van een schans af moet rijden. Als ik dat doe met mijn motor kom altijd in het water terecht, dan is de motor ''destroyed''. Doe ik iets fout of wat?

bij mij werkte dit gwn.

misschien een bug?

laad een oudere savegame.

grtz :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Als het goed is jump je als je met je motor over schans gaat vanzelf in de helicopter. Je krijgt dan een cutscene waar in je ziet dat je er aan gaat hangen. Misschien ben je te snel of te traag, anders zou ik het ook niet weten.

Link to comment
Delen op andere websites

dit heb ik ook heb hem godverdomme nu 6 keer gedaan maar telkens maak ik een loping en jump ik in die water

wat moet je eigenlijk doen dan ?

Ik pakte de hele tijd de verkeerde schans. Je moet niet naar boven, maar links staat beneden een schans met een geel hokje er om heen. Daar moet je vanaf rijden en komt er een cut scene.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je op de motor zit moet je snel en behendig langs de kant racen en uiteindelijk staat er dat je over de schans moet jumpen. Bij mij is het de eerste keer al gelukt, ik ging zo hard dat het leek op de nitro-snelheis van Sa. Ik denk dat jij veel te langzaam gaat, dude. Als je aan de heli hangt moet je snel achter elkaar op X(Ps3) drukken en dan zou alles goed moeten komen :Y Ga anders zoeken voor filmpjes, misschien dat je daar wat aan hebt :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...