Cecil Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 (bewerkt) Als ik MTA wil installeren moet ik op een gegeven moment aanklikken: of ik een account op de MTA site aan wil maken. dat ik al een account heb. of dat ik geen account aan wil maken. Dan klik ik de tweede aan. Dan moet je je username en wachtwoord invoeren. Dat doe ik. Dan klik ik op next. En dan komt er te staan: Your computer is already assiosiated with another account. Please login using theaccount that was already registered. WAT MOET IK NU DOEN!!! PS: Ik heb een acount op MTA site. Bewerkt: 19 mei 2008 door Cecil Reageren
Gangsta Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 (bewerkt) Blijkbaar ben je al eerder geregistreerd op MTA. Je hebt nu waarschijnlijk 2 accounts. MTA vraagt jou om op je allereerste account te gaan inloggen. Als je je oude account bent vergeten raad ik je aan dit te lezen: http://forum.mtasa.com/viewtopic.php?f=89&t=21435 Succes. Bewerkt: 23 mei 2008 door Gangsta Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.