melvinpraamsma Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Hallo, ik heb een vraag ik zat te spelen op mijn ps3 en toen liep hij vast en toen drukte ik hem uit. toen wou ik hem weer aandoen en toen kwam dit in beeld Het Lifesysteem op de harde schijf is beschadigd en zal worden hersteld. en dan moet ik op bevestigen klikken en dat heb ik gedaan dan gaat hij hem herstellen en dan start hij hem opnieuw op en dan krijg ik weer precies hetzelfde en dat blijft de heletijd. Weet iemand misschien de oplossing Alvast bedankt MvG Melvin praamsma Reageren
Gijsso Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Ik heb die fout niet maar ik denk dat je 'm een tijdje moet laten rusten (24 uur ofzo). Dus dat herstel ding doen en dan uitzetten en laten rusten. Reageren
Backsmash Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Een vriend van me had dit ook. Hij heeft uiteindelijk een nieuwe hardeschijf gekocht. Deze was kapot. Als je nog garantie hebt zal je m moeten opsturen. Hij wilde dit niet dus kocht hij maar een hardeschijf. Reageren
melvinpraamsma Geplaatst: 18 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 ok bedankt ik heb nog garantie dan stuur ik hem wel op bedankt voor hulp Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.