GTAgangsta Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Hallo allemaal, Ik ben van plan om de gratis versie van AVG te downloaden. Dit is een virusscanner. Ik heb nu Norman en ik ben daar niet zo tevreden over. Mijn vraag: Kan ik die AVG gewoon downloaden en installeren, norman eraf gooien. Doet AVG dan gewoon zijn werk? Reageren
Froodooo Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Als het goed is kun je gewoon Norman verwijderen en AVG installeren. Naar mijn mening is AVG een prima virusscanner, zeker voor ééntje die gratis is. Reageren
ReclamePaal Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Als ik jou was zou ik gaan voor NOD32 dit vind ik de beste virusscanner op de markt Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 20 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Als ik jou was zou ik gaan voor NOD32 dit vind ik de beste virusscanner op de markt Dat ken ik niet, en wat ik niet ken daar begin ik niet aan (nu nog niet tenminste) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.