Jump to content

Eigen Muziek in GTA IV

Juju

Recommended Posts

Nou, op de Xbox 360 is het héél makkelijk, indien je een muziekbron hebt.

Stap 1: Klik op je controller op de Xbox knop (In het midden ;) )

Stap 2: Dan krijg je dat hele menu te zien enzo

Stap 3: Klik dan op music (Onder)

Stap 4: En dan heb je het :)

Dan gewoon afspelen en het geluid van de game word vervangen door het afgespeelde liedje ;)

mvg El Condor

Delen op andere websites

(xbox 360) Je kan ook je favo muziek van de PC op een memory usb stick zetten en die in de 360 stoppen, naar de media afdeling gaan en dan music en dan afspelen en dan kan je het spel erin doen en dan gaat de muziek gewoon door.

Delen op andere websites

jezus dat je dit niet weet :N

je kan bij xbox360 altijd muziek afspelen ongeacht het spel of dat je in dashboard zit of wat dan ook.. je kan liedjes van een cd rippen en op je harde schijf zetten.. of wat ik altijd doe; mijn hele telefoon staat vol met muziek.. gewoon usb kabel in je 360 doen en klaar..

haal de xbox-guide tevoorschijn en afspelen

Delen op andere websites

je kan bij xbox360 altijd muziek afspelen ongeacht het spel of dat je in dashboard zit of wat dan ook.. je kan liedjes van een cd rippen en op je harde schijf zetten.. of wat ik altijd doe; mijn hele telefoon staat vol met muziek.. gewoon usb kabel in je 360 doen en klaar..

Hoe zet je muziek op je HDD ? Beetje uitgelegd aub :puh:

Delen op andere websites

Hoe zet je muziek op je HDD ? Beetje uitgelegd aub :puh:

vanaf bv telefoon ofzo kan je geen muziek op hdd zetten... vanaf een cd wel omdat dat andere bestanden zijn..

cd erin doen.. dan naar tablad gaan van muziek en video en pictures enz.. naar muziek gaan.. cd aanklikken.. dan staat er ''cd rippen'' dat doen..

dan staan ze na ongeveer 5 min op je hdd ;)

Delen op andere websites

• 3 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...