Juju Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2008 Titel spreekt voor zich. Hoe moet 't precies voor op de XBox 360? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ScarPacino Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2008 Ik heb een ps3 en vraag me dat ook af maar ik denk dat het niet gaat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juju Geplaatst: 18 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2008 Jawel, ik las net op een site dat 't wel mogelijk was. Maar der stond niet bij hoe. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ScarPacino Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2008 Jawel, ik las net op een site dat 't wel mogelijk was. Maar der stond niet bij hoe. Ok dan w8en we wel op reacties. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
El Condor Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2008 Nou, op de Xbox 360 is het héél makkelijk, indien je een muziekbron hebt. Stap 1: Klik op je controller op de Xbox knop (In het midden ) Stap 2: Dan krijg je dat hele menu te zien enzo Stap 3: Klik dan op music (Onder) Stap 4: En dan heb je het Dan gewoon afspelen en het geluid van de game word vervangen door het afgespeelde liedje mvg El Condor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ScarPacino Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2008 en ps3? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gamerz1o1 Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2008 (xbox 360) Je kan ook je favo muziek van de PC op een memory usb stick zetten en die in de 360 stoppen, naar de media afdeling gaan en dan music en dan afspelen en dan kan je het spel erin doen en dan gaat de muziek gewoon door. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAmitch Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2008 jezus dat je dit niet weet je kan bij xbox360 altijd muziek afspelen ongeacht het spel of dat je in dashboard zit of wat dan ook.. je kan liedjes van een cd rippen en op je harde schijf zetten.. of wat ik altijd doe; mijn hele telefoon staat vol met muziek.. gewoon usb kabel in je 360 doen en klaar.. haal de xbox-guide tevoorschijn en afspelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2008 jezus dat je dit niet weet je kan bij xbox360 altijd muziek afspelen ongeacht het spel of dat je in dashboard zit of wat dan ook.. je kan liedjes van een cd rippen en op je harde schijf zetten.. of wat ik altijd doe; mijn hele telefoon staat vol met muziek.. gewoon usb kabel in je 360 doen en klaar.. haal de xbox-guide tevoorschijn en afspelen Hoe zet je muziek op je HDD ? Beetje uitgelegd aub Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAmitch Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2008 jezus dat je dit niet weet je kan bij xbox360 altijd muziek afspelen ongeacht het spel of dat je in dashboard zit of wat dan ook.. je kan liedjes van een cd rippen en op je harde schijf zetten.. of wat ik altijd doe; mijn hele telefoon staat vol met muziek.. gewoon usb kabel in je 360 doen en klaar.. haal de xbox-guide tevoorschijn en afspelen Hoe zet je muziek op je HDD ? Beetje uitgelegd aub vanaf bv telefoon ofzo kan je geen muziek op hdd zetten... vanaf een cd wel omdat dat andere bestanden zijn.. cd erin doen.. dan naar tablad gaan van muziek en video en pictures enz.. naar muziek gaan.. cd aanklikken.. dan staat er ''cd rippen'' dat doen.. dan staan ze na ongeveer 5 min op je hdd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Niko<3Kiki Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2008 hoe moet het op ps3? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Destilios Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2008 hoe moet het op ps3? kan volgens mij nog niet op ps3.. ik denk dat het pas kan als de ingame xmb komt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Niko<3Kiki Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2008 hoe moet het op ps3? kan volgens mij nog niet op ps3.. ik denk dat het pas kan als de ingame xmb komt oke thanks Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2008 je kan wel liedjes downloaden naar je HDD op de ps3, maar je kan ze niet ingame afspelen.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Smeets Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2008 En wat nou als ik alleen mijn eigen muziek wil luisteren als ik in een auto zit? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.