Farid. Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 zie hier mij aller eerste sig: - gemaakt in een half uurtje A 3 kwartiertje - Adobe PhotoShop CS2 *trom geroffel* Reageren
Bossinkje Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Nou,eerlijk gezegd vind ik hem niet echt super.. Het eenkhoorntje(of wat het ook mag zijn) had iets donkerder gemogen. De tekst had ook duidelijker mogen zijn,een andere kleur. Ook mis ik een border,en dat vind ik ook jammer.. 6/10 Reageren
KJF Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Nou,eerlijk gezegd vind ik hem niet echt super.. Voor een deel ben ik het hier mee eens, maar je voor je eerste sig heb je al wat leuke effecten toegepast, ik bedoel mijn eerste sig was een drama, als je weer eens een sig maakt, zou ik er idd een border bijplaatsen en wat meer in de achtergrond, deze is nu nog wat leeg. Keep up the good work! 6.5/10 Reageren
Jay; Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Voordat ik ook maar begin met serieus raten kan ik je alvast meldden dat hij veel te klein is. Het is heus niet erg om een kleine sig te maken maar dit vind ik wat overdreven. Kies één van de maten uit die veel op het forum gebruikt worden. De signature die ik op het moment draag (overigens niet door mij gemaakt) heeft prima maten. Neem deze bijvoorbeeld even over en ga zo aan de slag, iets kleiner kan natuurlijk ook. Maar goed, dan even over je sig (die ik haast niet kan zien ). Volgens mij heb je bij het brushen gedacht aan een legerkleur aangezien je eerkhoorn ook een legerhelm draagt. Het ziet er best goed uit voor een beginner. Probeer met je achtergrond alleen wel rekening te houden met de rest van je signature. Vel paars en groen kan natuurlijk niet, dat weet je zelf ook wel. Het is niet alleen de kleur van de tekst, ook de grootte en de manier van buigen. Ook je render is niet uitstekend ingblend en dat is toch wel belangrijk bij een signature. Een border heb je ook niet en ik kan je vertellen dat het niet moeilijk is om er één te maken. Volg eens een tutorial die wij hier op het forum hebben en dan komt het allemaal goed. We hebben ze in verschillende maten, moeilijkheidsgraad en op chronologische volgorde. Probeer is een beginner-tutorial uit waar overigens ook de maten bij staan waarmee je moet beginnen. Hier leer je erg veel en je leert nieuwe termen kennen als beginner. Veel succes faridjee! Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Tsja, het is een 'eerste' signature. Wat kun je daarvan zeggen. Rate wordt moeilijk, want dit is simpelweg niet van hoog niveau. Daar kun je waarschijnlijk niets mee, maar het is 'opbouwende' kritiek. Het ergste komt dus nog Als Photoshopper begin je met het uirproberen van de standaart knoppen, die het meest opvallen. Nou ben ik niet bekend met photoshop, maar waarschijnlijk heb jij een of ander effect gegeven aan een standaar achtergrond, en er vervolgens een hamster met een help opgeplakt, en een tekstje in gezet. Wanneer je gaat kijken naar de effecten, en de manier van uitknippen endergelijke, zie ik dat je niet eens zo'n hele slechte beginner bent. Alleen heb je nog wat moeite met gebruik van ruimte, inhoud en kleur. Toen ik nog maar net begon met Photoshoppen, waren mijn signatures op niets gebaseerd. Ik deed maar wat... Maar namate ik meer sig's zag van anderen, ging ik het proberen na te maken. Uiteindelijk mag ik me daardoor een degelijk slechte Photoshopper noemen. Ik weet namenlijk nog steeds niet wat C4D's zijn, of hoe je nou het beste moet smudgen. Het boeit me ook vrij weinig, omdat er toch altijd wel iets leuks uit voort komt. Alleen moet je weten hoe een sig 'mooi' wordt. Doormiddel van ruimte en kleurgebruik kun je een mooie sig maken, die prettig is om naar te kijken. Hiervoor is simpelweg een beetje ervaring nodig. Ik zou je willen mee geven, gewoon veel te oefenen, en te kijken naar andere signatures. Ik heb nog nooit een Tutorial gevolgd. En ook ik ben er gekomen. Je moet er dus gewoon een beetje handigheid in krijgen, dan lukt het vanzelf wel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.