Bloodz & Cripz member Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Hoi allemaal, ik was al een tijdje geleden noobmode aan het installeren, maar ik was vergeten main.scm, script.img en american.gxt te kopiëren. Kan iemand mij die bestanden geven? Is dat mogelijk? Alvast bedankt! Groeten, B&C member EDIT: bij een andere mod was ik ook vergeten om de handling.cfg te kopiëren. Kan ik misschien die ook krijgen? Reageren
Nissan Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Het lijkt me handig te vertellen bij welke mod je de handling.cfg bent vergeten te verwijderen. Dit helpt meestal Greetz C-G Reageren
Bloodz & Cripz member Geplaatst: 19 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 Het lijkt me handig te vertellen bij welke mod je de handling.cfg bent vergeten te verwijderen. Dit helpt meestalGreetz C-G Je bedoelt zeker vergeten te kopiëren. De mod was de driver mod op www.gtagarage.com bij minor tweaks. Misschien ken je hem wel of je moet hem even opzoeken waar ik hem heb aangegeven, want ik kan nog geen links neerzetten. Sorry. Reageren
K.O. Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 (bewerkt) Ik was net ietsje eerder met de bestanden van VWO-er hier onder mij, maar hij kan ze op een externe locatie zetten, dus download ze daar maar van. Dan kan ik weer wat ruimte vrij maken van mijn bijlages... Bewerkt: 19 mei 2008 door K.O. Reageren
.Timothy Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 Ik weet niet wat 't nut is om te vermelden bij welke modificatie je 't vergeten bent? Ik weet nu in ieder geval wel welke GTA je hebt, GTA San Andreas. Hierbij de bestanden: handling.cfg american.gxt Omdat we niet weten welke versie je had geef ik je beide versies maar: V1 Files V2 Files In deze pakketten zitten 'main.scm' en 'script.img'. Ze zijn wel ingepakt met WinRAR, in tegenstelling tot de andere bestanden. Ohja, er is een gelijknamig topic voor al je aanvragen, Aanvraag van bestanden/data. Een url maken doe je door [url=link]naam[/url] te typen, trouwens Reageren
Bloodz & Cripz member Geplaatst: 19 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 Ik weet niet wat 't nut is om te vermelden bij welke modificatie je 't vergeten bent? Ik weet nu in ieder geval wel welke GTA je hebt, GTA San Andreas. Hierbij de bestanden:handling.cfg american.gxt Omdat we niet weten welke versie je had geef ik je beide versies maar: V1 Files V2 Files In deze pakketten zitten 'main.scm' en 'script.img'. Ze zijn wel ingepakt met WinRAR, in tegenstelling tot de andere bestanden. Ohja, er is een gelijknamig topic voor al je aanvragen, Aanvraag van bestanden/data. Een url maken doe je door [url=link]naam[/url] te typen, trouwens Bedankt! Ik heb alleen nog 1 vraagje. Als ik naar de link ga van de handling.cfg krijg ik allemaal tekst. Wat moet ik daar mee doen? Reageren
.Timothy Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 (bewerkt) Oh..dat klopt. Dat komt dan denk ik doordat het een .cfg bestand is (dit wordt door sommige browsers geopend en geïnterpreteerd als een tekstbestand). Oplossing is rechts op de link klikken, en kiezen voor 'Doel opslaan als...' (Microsoft Internet Explorer) of 'Koppeling opslaan als...' (Mozilla's FireFox). Opslaan en je bent klaar.. Bewerkt: 19 mei 2008 door VWO-er Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.