Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: Anime

Soort design: Signature

Size design: 500 x 150

Render: Ja

Animatie: Nee

Premade: mag

Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk

Opmerking: De mijne komt na de jouwe.

:tu:

Geplaatst:
Onderwerp: Anime

Soort design: Signature

Size design: 500 x 150

Render: Ja

Animatie: Nee

Premade: mag

Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk

Opmerking: De mijne komt na de jouwe.

:tu:

Ik wil wel proberen, Anime is voor mij een hele nieuwe stijl dus verwacht niet teveel van me ;)

Geplaatst:
Ik wil wel proberen, Anime is voor mij een hele nieuwe stijl dus verwacht niet teveel van me ;)

Ok, ik zal een van de admins een pb sturen met het verzoek het topic titel te veranderen.

Geplaatst:

Ok, ik zal een van de admins een pb sturen met het verzoek het topic titel te veranderen.

Dat word gewoon automatisch door de mods van dit sub-forum gedaan. :puh: Daar is geen PM voor nodig.

Geplaatst:

Dat word gewoon automatisch door de mods van dit sub-forum gedaan. :puh: Daar is geen PM voor nodig.

Ik hoop dat hij opschiet, dit is me eerste battle.

Geplaatst:

Sorry, maar ik ga nu op kamp. Ik zal proberen hem van het weekend af te krijgen ;)

Geplaatst:

Sluit topic maar, et duurt me te lang, ik ga tegen iemand anders battelen. :slotje:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...