KJF Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Onderwerp: Anime Soort design: Signature Size design: 500 x 150 Render: Ja Animatie: Nee Premade: mag Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk Opmerking: De mijne komt na de jouwe.
Arthis Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 Onderwerp: AnimeSoort design: Signature Size design: 500 x 150 Render: Ja Animatie: Nee Premade: mag Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk Opmerking: De mijne komt na de jouwe. Ik wil wel proberen, Anime is voor mij een hele nieuwe stijl dus verwacht niet teveel van me
KJF Geplaatst: 19 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 Ik wil wel proberen, Anime is voor mij een hele nieuwe stijl dus verwacht niet teveel van me Ok, ik zal een van de admins een pb sturen met het verzoek het topic titel te veranderen.
2fast{0} Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 Ik wil wel proberen, Anime is voor mij een hele nieuwe stijl dus verwacht niet teveel van me Ok, ik zal een van de admins een pb sturen met het verzoek het topic titel te veranderen. Dat word gewoon automatisch door de mods van dit sub-forum gedaan. Daar is geen PM voor nodig.
KJF Geplaatst: 20 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Ik wil wel proberen, Anime is voor mij een hele nieuwe stijl dus verwacht niet teveel van me Ok, ik zal een van de admins een pb sturen met het verzoek het topic titel te veranderen. Dat word gewoon automatisch door de mods van dit sub-forum gedaan. Daar is geen PM voor nodig. Ik hoop dat hij opschiet, dit is me eerste battle.
Arthis Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 Sorry, maar ik ga nu op kamp. Ik zal proberen hem van het weekend af te krijgen
KJF Geplaatst: 22 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 Sluit topic maar, et duurt me te lang, ik ga tegen iemand anders battelen.
Recommended Posts