End Of The Riot Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 ik kan geen jobs meer doen voor roman omdat zijn depot is afgebrand[/font] komt dat nog terug of zijn ze niet nodig voor de 100% ps:ik heb de storyline uitgespeeld Reageren
sir groenhof Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Neej het komt niet meer terug, zijn zaak is afgebrand samen met je eerste savehouse.. En Je kan ook geen gebruik meer maken van ' Car Sevice ' [/font] erg jammer gebruikte het zelf vaak:P Reageren
Visser23 Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Als je goed had opgelet, kreeg hij, als jij bij Bohan was met missies een nieuw Depot. Er was iets met de elektriciteit, dus een ongeluk. Nu heeft hij geld gekregen, en dat in zijn nieuwe depot gestopt. Je kan dan dus gewoon verder met de Taxi Missie (job). Als Roman niet dood is, kan je dus nog verder, dit hangt van je laatste keuze af...[/font] (tussen Kate en Roman, volgens mij)[/font] Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Ook tellen deze jobs niet mee voor de 100%, en het verdiend zeer slecht. Ik zie dus niet in waarom je deze zou willen doen. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 18 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 (bewerkt) ik kan nog wel carservice bellen maar ik kan geen jobs doen maar als ik carservice bel komt er ieman in een zwarte jeep en er is alleen maar een garage,burger shot,stripclub in bohan [/font] Bewerkt: 18 mei 2008 door end of the riot Reageren
Goldadon Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 waarom zou je , als je de storyline uit hebt , missies doen waarbij je in het begin 16 $ verdiend terwijl je met bv assassin missies paar duizend verdiend ? en dei ook nog neit eens mee tellen voor de 100% Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 19 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 maar ik vindt ze leuk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.