Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

als ik dan die auto gepakt heb en naar de garage ben gereden dan laad die die wiet in die auto. dan moet ik terugrijden maar dan verspringt het gele stipje weer en moet ik weer wiet inladen dat kost veel tijd dus lukt die missie mij steeds niet.

Geplaatst: (bewerkt)

Nee, nee, je let niet goed op!! Je moet niet opnieuw weed inladen, je hebt de auto teveel beschadigd en moet 'm weer repareren bij de garage. Als je dit liever niet elke keer opnieuw wilt doen moet je dus geen schade rijden. Succes ^_^

Één en ander kan je ook nalezen op wikigta, >hier< meer info over deze missie.

Bewerkt: door _KoE_Mzungu

voor de cheaters onder ons (me! me!)

zijn de cheats:

GHOSTTOWN handig, dan heb je minder verkeer

niet gebruiken

HESOYAM , want dan krijgt de auto juist extra schade of het was zo dat het niet helpt bij het repareren. 1 ding is zeker: het helpt niet

Bewerkt: door bierbuikje
Geplaatst:

ja, maar ik heb san andreas op playstation.

ennuh met dat weed inladen. ik ben dan nog nieteens weg of er staat dat ik er opnieuw inmoet

ja, maar ik heb san andreas op playstation.

ennuh met dat weed inladen. ik ben dan nog nieteens weg of er staat dat ik er opnieuw inmoet

Ik zat iets concreter proberen te zijn zodat het wellicht wat makkelijker is om te begrijpen.

Als je de auto te pakken hebt moet je zoals gezegd in de missie eerst naar de Doherty Garage rijden. Eenmaal hier ga je een marker in en zal de auto vol met wiet geladen worden. Dit duurt enkele seconden en eenmaal klaar dien je weet terug naar het hotel te rijden waar je vandaan kwam. Nu komt het belangrijkste gedeelte, je mag tijdens de terugrit geen enkele schade aan je auto toe lopen. Doe je dit wel tijdens de terugrit, dan mag je terug naar de Dohert Garage en je auto laten repareren. Uiteraard is het moeilijkste gedeelte dat het binnen een bepaalde tijd moet. Zorg dus dat je snel bent maar niet botst onderweg. Als je eenmaal terug bent bij het hotel ga je de garage in en komt de rest vanzelf.

Voor meer informatie kan je uiteraard naar deze pagina van WikiGTA waar de missie uitgebreid wordt beschreven. Ik wens je verder dan ook veel succes met San Andreas!

Bewerkt: door Jay;
Geplaatst:
voor ps2

health cheat : r1 r2 l1 x links onder rechts boven (x2)

dat werkt niet;)

je gaat sowieso nar de garage moeten rijden om je auto te laten herstellen, met de cheat verandert het uitzicht je health en je armor, maar je moet nog steeds met de auto naar de garage..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...