Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ben toch de hele avond al aan het raten, dus ik doe deze ook nog wel even. ^_^

Ik zie dat je het poppetje eroverheen hebt geplakt, opzich niets mis mee, maar ga er daarna nog wat met een brush overheen of doe via "blending options" nog opties zodat hij niet lijkt geplakt. Maar dat zie je bijna niet. Ook vind ik je tekst niet zo goed. Het is geel, terwijl de hele render rood, zwart en grijs is. Die had je beter in het rood/zwart kunnen doen met een lijntje erover. En glans effect staat dan ook nog wel heel mooi.

Verder valt me nu op dat deze niet door jouw is gemaakt. Links boven het poppetje staat "Dutchman".

Voor het geval dat hij wel door jouw is geknutseld hier het cijfer:

8,5/10

Bewerkt: door bierbuikje
Geplaatst:

Ik vind het een erg mooie sig,maar waarom staat er Dutchman op. :?

'Killzone' had van mij ook in een andere kleur gemogen,verder is hij wel mooi

8/10

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heet op een ander forum DutchMan ;) @ BB Oja xD FF fixen.

Bewerkt: door gta-pilot
Geplaatst:

De 2e versie is inderdaad beter, bij de eerste lijkt hij er gewoon opgeplakt, en bij de 2e is het meer 1 geheel.

de achtergrond is toch nog een beetje kaal. en natuurlijk killzone in een andere kleur, misschien kan je het logo van killzone gebruiken?

7/10

:dans:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...