Jump to content

In de missie waar je Roman moet redden (warenhuis)


Think

Recommended Posts

In één van de begin missie's kun je kiezen of je Ivan vermoordt of niet. Ik had hem niet vermoord.

Dus nu kom ik aan de missie waar je Roman moet redden, er wordt veel geroepen enz.

Maar op een gegeven moment hoor ik roepen: " Say hi to Ivan The Terrible! "

Dan heeft die Ivan.... :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

In die missie heeft Dimitri, Roman gegijzelt. Ivan heeft hier volgens mij helemaal niks mee te maken. Je moet goed schuilen achter voorwerpen. Zorg voor volle health, armor en veel ammo. Schuil achter voorwerpen, en schiet de mannetjes neer. Kijk ook boven je. Op een gegeven moment ligt er ook health, en armor. Pak dit op, dit zul je nodig hebben. Schiet weer alle mannetjes neer. Pas wel op, want boven je staan ze ook te schieten. Als je een verdieping omhoog moet, ren dan. Anders kunnen ze je raken. Schuil direkt weer achter de voorwerpen. En schiet iedereen weer neer. Ook boven je! Op een gegeven moment kom je in de kamer, met Dimitri, die Roman vast heeft. Schuil achter het bureau. Kom niet dichtbij! Pak een sniper, en schiet door Dimitri's hoofd. Mik goed! Daarna moet je weg wezen, met Roman.

Veel succes!

Link to comment
Delen op andere websites

"Say hi to Ivan the Terrible for me!".. daarmee bedoelen ze dat nadat Niko door hen gedood is hij de groetjes moet doen aan Crazy Ivan, Ivan the Terrible, je weet wel, vroegere tsaar van Rusland.. wat een missiebeschrijving, de man uit Ivan the not so Terrible en een willekeurige Ivan hiermee te maken hebben is aan jullie.

Link to comment
Delen op andere websites

"Say hi to Ivan the Terrible for me!".. daarmee bedoelen ze dat nadat Niko door hen gedood is hij de groetjes moet doen aan Crazy Ivan, Ivan the Terrible, je weet wel, vroegere tsaar van Rusland.. wat een missiebeschrijving, de man uit Ivan the not so Terrible en een willekeurige Ivan hiermee te maken hebben is aan jullie.

Dan is Ivan The Not So Terrible een verwijzing naar Ivan The Terrible

Edit: nog iets anders:

Ik heb Roman dus niet kunnen redden :(. Is dit ook een keuze, en kan ik gewoon verder gaan met de storyline?

Of is het wel degelijk de bedoeling dat ik hem red?[/font]

Bewerkt: door Think
Link to comment
Delen op andere websites

Dan is Ivan The Not So Terrible een verwijzing naar Ivan The Terrible

No shit. :puh:

Edit: nog iets anders:

Ik heb Roman dus niet kunnen redden :(. Is dit ook een keuze, en kan ik gewoon verder gaan met de storyline?

Of is het wel degelijk de bedoeling dat ik hem red?[/font]

Je moet hem redden, anders kun je niet verder. Overnieuw doen die hap. [/font]

Link to comment
Delen op andere websites

Edit: nog iets anders:

Ik heb Roman dus niet kunnen redden :(. Is dit ook een keuze, en kan ik gewoon verder gaan met de storyline?

Of is het wel degelijk de bedoeling dat ik hem red?[/font]

Dus ik kan gewoon verder spelen zonder Roman? [/font]

Link to comment
Delen op andere websites

Edit: nog iets anders:

Ik heb Roman dus niet kunnen redden :(. Is dit ook een keuze, en kan ik gewoon verder gaan met de storyline?

Of is het wel degelijk de bedoeling dat ik hem red?[/font]

Dus ik kan gewoon verder spelen zonder Roman? [/font]

Nee, je moet hem redden[/font]

Link to comment
Delen op andere websites

Edit: nog iets anders:

Ik heb Roman dus niet kunnen redden :(. Is dit ook een keuze, en kan ik gewoon verder gaan met de storyline?

Of is het wel degelijk de bedoeling dat ik hem red?[/font]

Dus ik kan gewoon verder spelen zonder Roman? [/font]

Nee, je moet hem redden[/font]

OK, bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

In één van de begin missie's kun je kiezen of je Ivan vermoordt of niet. Ik had hem niet vermoord.

Dus nu kom ik aan de missie waar je Roman moet redden, er wordt veel geroepen enz.

Maar op een gegeven moment hoor ik roepen: " Say hi to Ivan The Terrible! "

Dan heeft die Ivan.... :duh:

Heb ik ook gehad :7

Had het in het topiv geplaatst of je Ivan liet leven ofniet, maar daar kijkt niemand meer :7

Ik had m trouwens vermoord, en ze riepen precies hetzelfde bij mij :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

In die missie heeft Dimitri, Roman gegijzelt. Ivan heeft hier volgens mij helemaal niks mee te maken. Je moet goed schuilen achter voorwerpen. Zorg voor volle health, armor en veel ammo. Schuil achter voorwerpen, en schiet de mannetjes neer. Kijk ook boven je. Op een gegeven moment ligt er ook health, en armor. Pak dit op, dit zul je nodig hebben. Schiet weer alle mannetjes neer. Pas wel op, want boven je staan ze ook te schieten. Als je een verdieping omhoog moet, ren dan. Anders kunnen ze je raken. Schuil direkt weer achter de voorwerpen. En schiet iedereen weer neer. Ook boven je! Op een gegeven moment kom je in de kamer, met Dimitri, die Roman vast heeft. Schuil achter het bureau. Kom niet dichtbij! Pak een sniper, en schiet door Dimitri's hoofd. Mik goed! Daarna moet je weg wezen, met Roman.

Veel succes!

gast, Dimitri heeft hem niet gegijzeld, om 2 simpele redenen:

1. dan zou hij in de laatste missie een zombie zijn

2. hij lijkt totaal niet op Dimitri...

en je zal Ivan the terrible wel vaker horen, maar waarschijnlijk is dit niet de Ivan die je kon vermoorden, omdat er anders een probleem zou ontstaan als je hem had vermoordt, als ze namelijk nog steeds over hem zeiken...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...