gamerz1o1 Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Ik zag in zo'n filmpje daar kreeg Niko Bellic een private dance waar 2 van die meisjes bij hem stonden en elkaar stonden te betasten[/font] maar ik krijg telkens maar 1 vrouw! hoe krijg ik er 2 bijelkaar? Reageren
ScarPacino Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 (bewerkt) je moet drie lapdance achter elkaar nemen en bij de derde komen er 2. Bewerkt: 18 mei 2008 door ScarPacino Reageren
Think Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Oke, thanx. graag gedaan Nu ben je wel blij zeker met 2 lapdencers Reageren
Rickos Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 Die stripclub is wel lache alleen hetzelfde als de ouwe beetje lelijk gemodelde stripsters en niko zijn reactie is elke keer heel anders op een vraag tijdens de dans beetje apart maar wel toffe toevoeging Reageren
Destilios Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 Die stripclub is wel lachealleen hetzelfde als de ouwe beetje lelijk gemodelde stripsters en niko zijn reactie is elke keer heel anders op een vraag tijdens de dans beetje apart maar wel toffe toevoeging ik vind de strip club eigenlijk een beetje saai het is iedere keer precies het zelfde dansje (ben er iets van 5 of 6 keer geweest met vrienden zoals roman enz.) wat idd wel grappig is is dat hij wel verschillende dingen zegt ja maar dat zijn ook maar 4 of 5 zinnen.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.