battle1970 Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 (bewerkt) heeey ik keek rond op het internet en de voice actor van roman heeft een video gemaakt over zich zelf wil je hem huren en wil je weten waarom??? dit filmpje legt alles uit PS: als deze topic al bestond verwijder maar of slotje Bewerkt: 18 mei 2008 door battle1970 Reageren
PS-Designer Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Is wel grappig, maar ik hoef hem niet in te huren hoor Reageren
ScarPacino Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 heeey ik keek rond op het internet en de voice actor van roman heeft een video gemaakt over zich zelf wil je hem huren en wil je weten waarom??? dit filmpje legt alles uit PS: als deze topic al bestond verwijder maar of slotje waarom bloed zijn neus? Reageren
battle1970 Geplaatst: 18 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 ik snap ook niet waarom zijn neus bloed maar zou wel bij de film horen ...hoop ik Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 heeey ik keek rond op het internet en de voice actor van roman heeft een video gemaakt over zich zelf wil je hem huren en wil je weten waarom??? dit filmpje legt alles uit PS: als deze topic al bestond verwijder maar of slotje waarom bloed zijn neus? Waarschijnlijk omdat hij zich wat te veel strest, en misschien wat te veel gesnuift heeft. Echt zalig filmpje. Reageren
Think Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Zijn stem lijkt er echt wel goed op , ook al is het fake... Reageren
michaelfivez Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Zijn stem lijkt er echt wel goed op , ook al is het fake... Volgens mij is dat echt die voice axtor, het filmpje is natuurlijk voor te lache Reageren
sweetsticks Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 Zijn stem lijkt er echt wel goed op , ook al is het fake... Dit is de echte Jason hoor. http://www.youtube.com/user/Iamzumwalt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.