Traser Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 (bewerkt) Wie wil mij battelen? Onderwerp: Freestyle Soort design: Signature Size design: van 350×100 tot 400×210 Render/stock : Freestyle Animatie: Nee Premade: mag Tijd van inlevering: Bespreken we wel Opmerking: Mvg -T Mijn sig : Fiegel5 zijn sig : Stemmen maar. Bewerkt: 20 mei 2008 door Dizzee E-mailadres verwijderd
Traser Geplaatst: 19 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 O.k... Voor morgenavond 20:00.... (premade mag - Collabs ook)
Fiegel5 Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Ik had hem al voor een andere gebruikt, alleen is het Niet op gestemd, dus kan ik hem nu ook wel gebruiken...
KJF Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Traser: Je hebt mooie effecten gebruikt, het plaatje is een geheel. Mooi lettertype en veel kan ik er niet meer over zeggen. 10/10 Alleen wat betekent Collab? Fiegel5: Ik vind jouw sig nogal saai, de tekst is niet goed te zien, en je render is niet ingeblend, het lijkt een beetje geplakt. je hebt ook nog eens weinig effecten. 0/10 Vote: Traser
Fiegel5 Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Leg er ff bij dat dit 5 minuten werk was....
NilsHolgersson Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Beide sigs spreken me erg aan. Traser heeft mooie lichteffecten en het geheel van zijn signature oogt completer dan die van Fiegel5 - de ForumFiegelaar. Alleen ik mis een boodschap. Ik zie een dame, er staat Lady, en that's it. De signature van de hand van Fiegel5 - de ForumFiegelaar geeft de lezer nog wat maatschappijkritiek mee. “He, wat kijk je nou?!”, ik vat dit op als een stil protest tegen de heersende agressieve haantjescultuur. Daarom gaat mijn uiteindelijke stem naar Fiegel5 - de ForumFiegelaar, maar het scheelde uiteindelijk niet veel.
Froop Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Ik wil even melden dat het oneerlijk is om een collab te gebruiken, aangezien je daardoor niet iets inzend wat volledig eigen werk is. Daarom stem ik nu voor Fiegel5.
Traser Geplaatst: 21 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 Even ter informatie.. Ik heb de sig helemaal ontworpen en die andere de tekst;).. daarom Collab
.Levi. Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 Mededeling: In principe is het zo dat je alleen mag battelen met materiaal dat door jezelf is gemaakt. Dit kun je ook duidelijk nalezen in de Regels van het Arena subforum. Ik wil niet flauw zijn deze battle nu te beeindigen aangezien er van te voren door Traser is vermeld dat er een collab gebruikt mag worden. Dizzee en ik hebben samen overlegt hoe wij dit het best kunnen oplossen en zijn tot de volgende conclussie gekomen. Nieuwe regel: Alleen eigen materiaal is toegestaan om mee te battelen.(bij afspraak met je tegenstander mag je hier van afwijken) ps: laat duidelijk zijn dat het dus niet de bedoeling is dat beide personen internet af te speuren naar prachtige designs en die gaan inzetten. Nee, het is toegestaan dat je dan met behulp van een ander een creatie mag maken indien je tegenstander daarmee akkoord gaat. Reageren op dit bericht via PB svp.
NilsHolgersson Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 Eindstand: 2-1 in het voordeel van Fiegel5.
Kai-ShockWave Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 Eindstand: 2-1 in het voordeel van Fiegel5. Is niet echt een taak voor jou om te melden, hé
Dastard Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 (bewerkt) Ik twijfel, maar Fiegel's sig is ivm m Gta IV. Maar Traser's sig is wat proffesioneler, niet? Maar ik vind Fiegel's achtergrond niet zo moooi. Fiegel5; 5,5/10 Traser; 5/10 Stem= Fiegel Bewerkt: 24 mei 2008 door Dastard
NilsHolgersson Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 Eindstand: 2-1 in het voordeel van Fiegel5. Is niet echt een taak voor jou om te melden, hé Het is vast geen taak voor jou om te melden dat het geen taak van mij om te melden wat de eindstand is. Blaag.
Recommended Posts