Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

:7 Bedoel er alleen maar mee dat de gene die de battle doen het zelf wel kunnen zien wie er gewonnen heeft en de Mods er later wel een berichtje neerzetten wat de eindstand is.

Kan me eerder voorstellen dat de topicstarter zo'n berichtje neerzet of één van de mods die dit fora beheren. Nou, geen van beide je...

Geplaatst:

Ik heb er geen moeite mee als er erg veel gestemd is bij een battle en één van de twee battelaars post even de tussenstand voor wat duidelijkheid. Een ander lid die dit doet vind ik niet nodig, dit zie ik meer als spam. Wij als moderators doen zoiets alleen als het echt nodig is..

Het is op dit moment 2-1 voor Fiegel5, met de stem van Dastard wordt het er voor mij niet duidelijker op.. De hoogste cijfer is voor Fiegel5, maar Traser is professioneler..

Stemdatum is inmiddels al afgelopen. Ik neem contact op met Dastard om te vragen wat zijn stem nou daadwerkelijk is.

Geplaatst:

Dastard heeft via pb laten weten dat zijn stem naar Fiegel5 uit ging. Dit houdt dus in dat Fiegel5 de uiteindelijke winnaar is van deze battle en daarbij +1 punt verdient voor in de Ranking. Helaas heeft Traser deze battle verloren maar daar komt in de toekomst vast nog wel verandering in.

Cosed en updated.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...