Jump to content

NL ondertiteling ?


yassinova

Recommended Posts

waarom doen ze dat eigenlijk niet? zoveel kost dat toch niet een paar talen erbij?

mwoh. alles laten vertalen naar een stuk of 15 talen...

kost wel wat hoor.

terwijl de meesten gewoon engels kennen

Link to comment
Delen op andere websites

waarom doen ze dat eigenlijk niet? zoveel kost dat toch niet een paar talen erbij?

mwoh. alles laten vertalen naar een stuk of 15 talen...

kost wel wat hoor.

terwijl de meesten gewoon engels kennen

Als je een goedkope dvd koopt ofzo van 5 euro zitten daar de vreemdste talen bij(ondertiteling) dus waarm gta dan niet vraag ik me af.

Link to comment
Delen op andere websites

waarom doen ze dat eigenlijk niet? zoveel kost dat toch niet een paar talen erbij?

mwoh. alles laten vertalen naar een stuk of 15 talen...

kost wel wat hoor.

terwijl de meesten gewoon engels kennen

Als je een goedkope dvd koopt ofzo van 5 euro zitten daar de vreemdste talen bij(ondertiteling) dus waarm gta dan niet vraag ik me af.

Omdat Nederlands geen véélgesproken taal is. Spaans daarintegen weer wel, Engels ook, Duits, Frans en zelfs Chinees/mandarijn dat officieel de meest gesproken taal ter wereld is.

Rockstar wilt het gewoon bij Engels houden, en dat is maar goed ook. Zo leert de rest van de wereld ook nog eens wat engels, ipv het altijd maar te vertalen in hun eigen taaltje. Ik denk dat dit juist een positieviteit is voor kinderen, die zo een beetje engels leren. Denk maar aan de reclame van Muzzy.

Aan de andere kant zouden de grove woorden niet zo goed doen. Maar ook daarover kun je weer discussieren... Wanneer we het zouden vertalen, zouden er maar wat veel grove woorden op het scherm komen. Motherfucker mocht dan misschien wel klootzak betekenen in San Andreas, Niko weet ook wel hoe je moet schelden. En wat zou bijvoorbeeld Jerk-Off zijn in het Nederlands? Niet zo handig om te vertalen, en tevens staan dát eveneens niet op die vertaaldvd van gtamaniac :7

Bewerkt: door Pennywise The Clown
Link to comment
Delen op andere websites

Als je een goedkope dvd koopt ofzo van 5 euro zitten daar de vreemdste talen bij(ondertiteling) dus waarm gta dan niet vraag ik me af.

Die goedkope DVD was eerst ook gewoon een dure DVD.Bij films hoort dat gewoon, ondertitel.

Bij games niet echt vind ikzelf.

Ik heb de engelse ondertitel wel aanstaan omdat ik die sukkel van een jackob anders echt niet kan volgen.

Maar nederlandse ondertitel erbij.. neuh, bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

nee nederlands haalt de hele sfeer deruit net zoals bij uncharted je stort neer op een of ander onbewoond eiland en iedereen praat nederlands dat is droog en het verpest alles dus ookal was het er zou ik het neit gebruiken

en dat over jacob heeft die ondertiteling nog weinig zin dan staat er nog steeds brote bombaclot enzo:P

Link to comment
Delen op andere websites

dat er nederlands gesproken word ? lijkt me niet tof

niko mijn neef ik ben blij dat je er bent, we moeten die en die vemroorden, maar ojee, me garaga staat in de fik :schater:

Ging om de ondertiteling.

Tegenwoordig verstaat iedereen Engels, dus om nou 1000 verschillende ondertitelts te maken lijkt me niet echt nodig. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Als het spel nou voor vanaf 8 jaar was oke.

Maar het is voor 18 jaar en ouder en impreciepe hoor je dan engels tekunnen.

Tuurlijk gun ik het spel iedereen maar als je tejong bent en je kent geen engels dan is dat een nadeel

maar dan mag je nog niet klagen want je kan het spel spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...