Jump to content

Disco Club


GTAmitch

Recommended Posts

yo,

lijkt een noob vraag maar is het niet ^_^

je hebt linksboven in Alonguin(middelste eiland) een club.. Club Liberty genaamd,,

ik vroeg me af hoe je erin kon. hoezo ik denk dat je erin kan? Als je op je kaartje kijkt die je erbij hebt gehad zie je zo'n symbool en in de legenda staat ''club''..

ik heb al alles geprobeerd maarja het wil niet lukken..

Link to comment
Delen op andere websites

zal waarschijnlijk iets zijn voor dates met vriende(i)n, of uitgaan plekken

nee...

niet lullig naar jou bedoelt ofzo maar ik ben geen mongool die als ie 5 min iets niet begrijpt hier gelijk een topic gaat openen.. heb al uitvoerig lopen zoeken.. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

zal waarschijnlijk iets zijn voor dates met vriende(i)n, of uitgaan plekken

nee...

niet lullig naar jou bedoelt ofzo maar ik ben geen mongool die als ie 5 min iets niet begrijpt hier gelijk een topic gaat openen.. heb al uitvoerig lopen zoeken.. ^_^

Als je het al uitvoerig hebt geprobeerd lijkt het me niet dat je erin kan. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

zal waarschijnlijk iets zijn voor dates met vriende(i)n, of uitgaan plekken

nee...

niet lullig naar jou bedoelt ofzo maar ik ben geen mongool die als ie 5 min iets niet begrijpt hier gelijk een topic gaat openen.. heb al uitvoerig lopen zoeken.. ^_^

Als je het al uitvoerig hebt geprobeerd lijkt het me niet dat je erin kan. :puh:

haha, nee lijkt het wel op ja.. maarja hoezo zal het dan op je kaartje staan ? :Y

Link to comment
Delen op andere websites

yo,

lijkt een noob vraag maar is het niet ^_^

je hebt linksboven in Alonguin(middelste eiland) een club.. Club Liberty genaamd,,

ik vroeg me af hoe je erin kon. hoezo ik denk dat je erin kan? Als je op je kaartje kijkt die je erbij hebt gehad zie je zo'n symbool en in de legenda staat ''club''..

ik heb al alles geprobeerd maarja het wil niet lukken..

Je kunt er alleen iets gaan drinken met een date (vriend/vriendin).

Maar er werkelijk in kunt ge niet.

Link to comment
Delen op andere websites

zal waarschijnlijk iets zijn voor dates met vriende(i)n, of uitgaan plekken

nee...

niet lullig naar jou bedoelt ofzo maar ik ben geen mongool die als ie 5 min iets niet begrijpt hier gelijk een topic gaat openen.. heb al uitvoerig lopen zoeken.. ^_^

Blijkbaar heb je dus niet geprobeerd om er met je date heen te gaan. Want dan had je gezien dat je er gewoon naar binnen kon met haar.

naja, naar binnen. het icoontje staat dan voor de deur en dan gaan ze naar binnen.

dus, uitvoerig lopen zoeken, is dat 10 minuten bij jou?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...