GTAmitch Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 yo, lijkt een noob vraag maar is het niet je hebt linksboven in Alonguin(middelste eiland) een club.. Club Liberty genaamd,, ik vroeg me af hoe je erin kon. hoezo ik denk dat je erin kan? Als je op je kaartje kijkt die je erbij hebt gehad zie je zo'n symbool en in de legenda staat ''club''.. ik heb al alles geprobeerd maarja het wil niet lukken.. Reageren
r3v3rz3 Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 zal waarschijnlijk iets zijn voor dates met vriende(i)n, of uitgaan plekken Reageren
GTAmitch Geplaatst: 18 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 zal waarschijnlijk iets zijn voor dates met vriende(i)n, of uitgaan plekken nee... niet lullig naar jou bedoelt ofzo maar ik ben geen mongool die als ie 5 min iets niet begrijpt hier gelijk een topic gaat openen.. heb al uitvoerig lopen zoeken.. Reageren
2fast{0} Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 zal waarschijnlijk iets zijn voor dates met vriende(i)n, of uitgaan plekken nee... niet lullig naar jou bedoelt ofzo maar ik ben geen mongool die als ie 5 min iets niet begrijpt hier gelijk een topic gaat openen.. heb al uitvoerig lopen zoeken.. Als je het al uitvoerig hebt geprobeerd lijkt het me niet dat je erin kan. Reageren
GTAmitch Geplaatst: 18 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 zal waarschijnlijk iets zijn voor dates met vriende(i)n, of uitgaan plekken nee... niet lullig naar jou bedoelt ofzo maar ik ben geen mongool die als ie 5 min iets niet begrijpt hier gelijk een topic gaat openen.. heb al uitvoerig lopen zoeken.. Als je het al uitvoerig hebt geprobeerd lijkt het me niet dat je erin kan. haha, nee lijkt het wel op ja.. maarja hoezo zal het dan op je kaartje staan ? Reageren
gta-mike Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 yo, lijkt een noob vraag maar is het niet je hebt linksboven in Alonguin(middelste eiland) een club.. Club Liberty genaamd,, ik vroeg me af hoe je erin kon. hoezo ik denk dat je erin kan? Als je op je kaartje kijkt die je erbij hebt gehad zie je zo'n symbool en in de legenda staat ''club''.. ik heb al alles geprobeerd maarja het wil niet lukken.. Je kunt er alleen iets gaan drinken met een date (vriend/vriendin). Maar er werkelijk in kunt ge niet. Reageren
sweetsticks Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 zal waarschijnlijk iets zijn voor dates met vriende(i)n, of uitgaan plekken nee... niet lullig naar jou bedoelt ofzo maar ik ben geen mongool die als ie 5 min iets niet begrijpt hier gelijk een topic gaat openen.. heb al uitvoerig lopen zoeken.. Blijkbaar heb je dus niet geprobeerd om er met je date heen te gaan. Want dan had je gezien dat je er gewoon naar binnen kon met haar. naja, naar binnen. het icoontje staat dan voor de deur en dan gaan ze naar binnen. dus, uitvoerig lopen zoeken, is dat 10 minuten bij jou? Reageren
PS-Designer Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 Je kunt er dus alleen in via een date of met wat vrienden, je kunet er niet zelf heen gaan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.