Jump to content

gta 4 100%:D

HoutwormNL

Recommended Posts

ik heb gta 4 100% uitgespeeld ik wou hem bij de downloads zetten maar dat kan niet:( dus als iemand hem wil hebben stuur me dan een mailtjeee naar StrakkeStrunerDanny(at) live DOT nl

heb me helemaal kapot geschoten gereden gewatdan ook:D en ik wou hem graag delen voor de mensen die ff wat lol willen hebben geen spoiler omdat je niks weet van de voorafgaande missies of wat dan ook

heb hem op save slot 3 gezet :D maak altijd een backup is de europese versie PS3 versie sorry vergeten erbij te zetten

heb gekozen voor playboy x dood alle random chars komen terug wraak dus roman leeft:D[/font]

ZONDER CHEATS GEEN XPLODER OF WAT DAN OOK

tot die tijd heb ik ff een link gemaakt via megaupload EDIT offline gehaald vanwege download op gtagames

en admin zou je hem tussen de downloads kunnen zetten:D onder mijn naam natuurlijk:D

edit staat er al

Bewerkt: door Houtworm1990
Delen op andere websites

ik heb gta 4 100% uitgespeeld ik wou hem bij de downloads zetten maar dat kan niet:( dus als iemand hem wil hebben stuur me dan een mailtjeee naar StrakkeStrunerDanny(at) live DOT nl

Je kunt naar een Admin gaan en die zal je wel helpen hem in de download lijst te zetten ! :D

Delen op andere websites

Gefeliciteerd :tu:

Maar ten eerste, zet erbij waarvoor hij is, PS3 of X360.

En denk dat de meeste hem zelf willen uitspelen ;)

Greetz

Delen op andere websites

Je kunt naar een Admin gaan en die zal je wel helpen hem in de download lijst te zetten ! :D

Gefeliciteerd :tu:

Maar ten eerste, zet erbij waarvoor hij is, PS3 of X360.

En denk dat de meeste hem zelf willen uitspelen ;)

Greetz

helemaal gelijk in heb em aangepast en wie wil hem nou niet zelf uitspelen maar altijd leuk voor als je ondertussen wat lol wil makne:D

Delen op andere websites

precies, handig voor de mensen die alles netjes hebben gespeeld, niet veel onnodige doden wilden maken ( wat overigens de bedoeling is in gta :schater: ) maar met deze save kunnen mensen alsnog een beetje kloten in gta zonder dat hun eigen save er van te kosten gaat

Delen op andere websites

Zie mijn eigen nooit 100 procent halen heb nu rond 80 maar k zie het tog niet zitten om 200 duiven te gaan zoeken :D

Gebruik toch gewoon het kaartje op wikiGTA

Hierzo vind je alle flying rats. Althans, ik neem toch aan dat ze daarmee die irritante vredesdragers bedoelen ofniet?

Delen op andere websites

ik had ook een groot probleem met die duiven had er al 161 gevonden door alles missies en zij missies heen

dus ik die kaart erbij en ik moest er nog 39:P en dat is knap lastig kon ik naar 200 plekken voor 39 duiven:p

Delen op andere websites

ik heb GTA IV ook 100% uitgespeeld zonder codes

voor de X360

maar ik las dus iets over een heli met raketten als je 100% hebt maar waar staat die?

Die staat gewoon op het vliegveld helemaal rechts op de map, maar als je daar op gaat krijg je helaas wel 4 sterren erbij.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...