HoutwormNL Geplaatst: 19 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2008 die had ik nog niet gevonden:D gelijk ff kijken:D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SUPERKoRT Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2008 Iemand die precies weet wat je krijgt als je hem 100% uitspeelt? toegang tot de 100% club krijg je nu ook de key to the city?? tering man, heb niet goed opgelet op die actie, zit nu op 80%... had ik t geweten dan hak m van t weekend 100% gemaakt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RedNeck Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2008 oke bedankt weetje je moet gewoon op youtube even: GTA IV flying rats 007craft intypen dan hebt je: 1 t/m 50 51 t/m 100 101 t/m 150 151 t/m 200 en bij de tekstjes aan de rechterkant zit een heeel fijn kaartje met cijfers gebruik deze manier alleen als je er nog geen duif hebt want anders word het zoeken ik moest er nog 1 en ik had hem met toeval gevonden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IV trailer Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2008 Ik vind alleen jouw keuze niet goed. Je had juist moeten doen: Dwayne laten leven Playboy X dood. Dan had je nog zijn appartement gehad en kreeg je gangster vrienden op afroep van dwayne.[/font] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HoutwormNL Geplaatst: 19 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2008 (bewerkt) Ik vind alleen jouw keuze niet goed. Je had juist moeten doen: Dwayne laten leven Playboy X dood. Dan had je nog zijn appartement gehad en kreeg je gangster vrienden op afroep van dwayne.[/font] heb playboy x ook dood:p[/font] Bewerkt: 19 mei 2008 door Houtworm1990 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2008 Ik vind alleen jouw keuze niet goed. Je had juist moeten doen: Dwayne laten leven Playboy X dood. Dan had je nog zijn appartement gehad en kreeg je gangster vrienden op afroep van dwayne.[/font] heb playboy x ook dood:p[/font] Dat is inderdaad voordeliger, maar dat staat ook op wikiGTA bij 'keuzes'. Btw. spoiler-tag is mischien handig, voor diegene die niet dit niet weten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DennisgtaIV Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2008 Hoe download je hem, ik krijg hem niet gedownload :O Tis voor me broertje kan hij lkkr door de stad crossen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HoutwormNL Geplaatst: 19 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2008 (bewerkt) via multiupload moet je eerst 3 letters invoeren en dan 60 seconden wachten en anders meot je me ff een mailtje sturen dan stuur ik je het bestand met readme wel via email sorry multiupload is megaupload:P Bewerkt: 19 mei 2008 door Houtworm1990 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HoutwormNL Geplaatst: 19 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2008 heb em al tussen de download sectie van gtagames.nl daar kan je hem vanaf nu gewoon downloaden:D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.