Jump to content

opmerkelijkste gebeurtenis in storyline!SPOILER!


HoutwormNL

Recommended Posts

ik heb meerdere dingen et naaierigste vond ik dat michelle voor de overheid werkte[/font] het hardste datdie manny mafkees binnenkwam bij elizabeth en zo een kogel door de kop heen kreeg[/font]

en het zieligste dat roman gewoon loog over alles is geen spoiler want iedereen die het spel heeft weet dat

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb meerdere dingen et naaierigste vond ik dat michelle voor de overheid werkte[/font] het hardste datdie manny mafkees binnenkwam bij elizabeth en zo een kogel door de kop heen kreeg[/font]

en het zieligste dat roman gewoon loog over alles is geen spoiler want iedereen die het spel heeft weet dat

jah, en...?

Edit: Ja maar wat is nu het punt van je topic?!

Bewerkt: door Jacky-2007
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wist niet waar ik het moest zetten maar ik heb het met zoeken niet gevonden op dit forum.

Opmerkelijk is het wel maar het is niet echt een gebeurtenis in de storyline en heeft dus geen spoilers nodig.

Telke male ik over een brug rijd, vliegt er een heli over.

Is dit toevallig of werd dit door Rockstar er zo ingestoken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wist niet waar ik het moest zetten maar ik heb het met zoeken niet gevonden op dit forum.

Opmerkelijk is het wel maar het is niet echt een gebeurtenis in de storyline en heeft dus geen spoilers nodig.

Telke male ik over een brug rijd, vliegt er een heli over.

Is dit toevallig of werd dit door Rockstar er zo ingestoken.

volgens mij is dit er door R* ingedaan want ik heb er ook last van ;)

EDIT: nouja last van het gebeurt bij mij ook altijd laat ik het zo maar zeggen

Bewerkt: door Destilios
Link to comment
Delen op andere websites

tja als je dat niet snapt en wat ga je in dit onderwerp lopen zeiken kijk die topics over ufos en dat soort shit

Ey, bedoel het niet om te zeiken, joh? Alleen bedoel je wat iedereen voor zichzelf het opmerkelijkste vindt?

Dan snap ik hem, ik vond het meest opmerkelijke dat je zo snel al met Michael en Dimitri ruzie krijgt! Héél gewaagd van R* om zo snel een (hoofd)personage wat toch wel erg hilarisch was, die cutscenes van die twee, af te kappen, tof gedaan! :D

Bewerkt: door Jacky-2007
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...