HoutwormNL Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 ik heb meerdere dingen et naaierigste vond ik dat michelle voor de overheid werkte[/font] het hardste datdie manny mafkees binnenkwam bij elizabeth en zo een kogel door de kop heen kreeg[/font] en het zieligste dat roman gewoon loog over alles is geen spoiler want iedereen die het spel heeft weet dat Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 (bewerkt) ik heb meerdere dingen et naaierigste vond ik dat michelle voor de overheid werkte[/font] het hardste datdie manny mafkees binnenkwam bij elizabeth en zo een kogel door de kop heen kreeg[/font]en het zieligste dat roman gewoon loog over alles is geen spoiler want iedereen die het spel heeft weet dat jah, en...? Edit: Ja maar wat is nu het punt van je topic?! Bewerkt: 18 mei 2008 door Jacky-2007 Reageren
HoutwormNL Geplaatst: 18 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 daarom heb ik em neit in een spoiler gezet want dat zou geen zin hebben:D Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 daarom heb ik em neit in een spoiler gezet want dat zou geen zin hebben:D Maar wat is nu het punt van je topic?! (zie edit hierboven...) Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 Dat staat toch in de titel. De opmerkelijkste gebeurtenissen in de storyline. Oftewel de vreemdste, raarste Reageren
HoutwormNL Geplaatst: 19 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 tja als je dat niet snapt en wat ga je in dit onderwerp lopen zeiken kijk die topics over ufos en dat soort shit Reageren
gta-mike Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 Ik wist niet waar ik het moest zetten maar ik heb het met zoeken niet gevonden op dit forum. Opmerkelijk is het wel maar het is niet echt een gebeurtenis in de storyline en heeft dus geen spoilers nodig. Telke male ik over een brug rijd, vliegt er een heli over. Is dit toevallig of werd dit door Rockstar er zo ingestoken. Reageren
Destilios Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 (bewerkt) Ik wist niet waar ik het moest zetten maar ik heb het met zoeken niet gevonden op dit forum.Opmerkelijk is het wel maar het is niet echt een gebeurtenis in de storyline en heeft dus geen spoilers nodig. Telke male ik over een brug rijd, vliegt er een heli over. Is dit toevallig of werd dit door Rockstar er zo ingestoken. volgens mij is dit er door R* ingedaan want ik heb er ook last van EDIT: nouja last van het gebeurt bij mij ook altijd laat ik het zo maar zeggen Bewerkt: 22 mei 2008 door Destilios Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 (bewerkt) tja als je dat niet snapt en wat ga je in dit onderwerp lopen zeiken kijk die topics over ufos en dat soort shit Ey, bedoel het niet om te zeiken, joh? Alleen bedoel je wat iedereen voor zichzelf het opmerkelijkste vindt? Dan snap ik hem, ik vond het meest opmerkelijke dat je zo snel al met Michael en Dimitri ruzie krijgt! Héél gewaagd van R* om zo snel een (hoofd)personage wat toch wel erg hilarisch was, die cutscenes van die twee, af te kappen, tof gedaan! Bewerkt: 22 mei 2008 door Jacky-2007 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.