marco2 Geplaatst: 22 februari 2005 Rapport Geplaatst: 22 februari 2005 Jow, waar kan ik die hunter vinden als ik nog niet overa goud op heb gehaald??? Moet je niet gaan zeggen dat ik moet blijven proberen goud te halen. lukt me toch niet. Alvast bedankt Reageren
sautor Geplaatst: 22 februari 2005 Rapport Geplaatst: 22 februari 2005 Ik moet je teleurstellen, maar volgens mij kan je hem nergens anders krijgen. Niet op de legerbasis iig...Heb ik al zovaak gekeken :rolleyes: Dus toch maar goud halen Reageren
TheGtaSecret Geplaatst: 23 februari 2005 Rapport Geplaatst: 23 februari 2005 (bewerkt) Ik moet je teleurstellen, maar volgens mij kan je hem nergens anders krijgen.Niet op de legerbasis iig...Heb ik al zovaak gekeken :rolleyes: Dus toch maar goud halen op de vlieghaven van san fierro en op je eigenlijk luchthaven na een missie dat je een wagen met een hunter moet vervoeren.. B) of is dat niet de hunter?? <_< kijk mss is op de walktrought :ph34r: Bewerkt: 23 februari 2005 door TheGtaSecret Reageren
Silverwing Geplaatst: 23 februari 2005 Rapport Geplaatst: 23 februari 2005 Ik moet je teleurstellen, maar volgens mij kan je hem nergens anders krijgen.Niet op de legerbasis iig...Heb ik al zovaak gekeken :rolleyes: Dus toch maar goud halen op de vlieghaven van san fierro en op je eigenlijk luchthaven na een missie dat je een wagen met een hunter moet vervoeren.. B) of is dat niet de hunter?? <_< kijk mss is op de walktrought :ph34r: Nee dat is de Levetithian De Hunter kan je alleen maar hebben als je goud hebt gehaald. Reageren
corvie Geplaatst: 23 februari 2005 Rapport Geplaatst: 23 februari 2005 er staat wel een heli in area 69. Alleen wat voor een is dat dan. Reageren
sautor Geplaatst: 24 februari 2005 Rapport Geplaatst: 24 februari 2005 Da's een cargobob (moet je zelf ff plaatje bijzoeken, kan de walktrough niet openen ) Reageren
gta SA fan Geplaatst: 25 februari 2005 Rapport Geplaatst: 25 februari 2005 als het goed is heb je de hunter als je goud heb gehaald bij je luchthaven(sorry van dat dubbelen) maar volgens mij krijg je hem ok als je hem helemaal heb uitgespeeld (ik weet het niet zeker sorry ) Reageren
gta SA fan Geplaatst: 25 februari 2005 Rapport Geplaatst: 25 februari 2005 als het goed is heb je de hunter als je goud heb gehaald bij je luchthaven(sorry van dat dubbelen) maar volgens mij krijg je hem ok als je hem helemaal heb uitgespeeld (ik weet het niet zeker sorry ) PS: als je die cargobob wil stelen reken er op dat je uit de lucht wordt geschoten schiet is die soort rakette werper kapot met je bazooka PS: srry kan de walktrough ok nie openen !! Reageren
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 26 februari 2005 Rapport Geplaatst: 26 februari 2005 De hunter kan je alleen krijgen bij de vliegschool in LV dicht bij area 69 alleen moet je wel alle onderdelen goud halen bij de flying school Reageren
DEF Geplaatst: 26 februari 2005 Rapport Geplaatst: 26 februari 2005 hunter is te krijge in sf achter de easternbasin leger basis Reageren
Silverwing Geplaatst: 26 februari 2005 Rapport Geplaatst: 26 februari 2005 Ja maar de hunter staat daar pas als je goud hebt gehaald. Telt ook voor easter basin net zoals je vliegveld. Reageren
marco2 Geplaatst: 4 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2005 Bedankt, maar weten ullie dan hoe ik het makkelijkste overal goud op ka halen? Reageren
sautor Geplaatst: 4 maart 2005 Rapport Geplaatst: 4 maart 2005 Bedankt, maar weten ullie dan hoe ik het makkelijkste overal goud op ka halen? Veel oefenen. En alles zsm doen...Hoe langer je erover doet, hoe minder % je krijgt. Dus kijken hoe je moet vliegen en niet teveel slingeren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.