Jump to content

kofferbak en brandtrap


Rickos

Recommended Posts

hey iedereen

Misschien dat dit hele domme vragen zijn, maar ik stel ze toch maar.

Kan je nou eigenlijk kofferbakken open maken.

Ik deed een missie met Elizabetha en toen lagen er lijken in mijn auto

ik moest de kofferbak weer dicht doen dat vond ik heel tof

maar het lukt me niet met gewone auto's is het wel mogelijk?

En ik stoor me ook een beetje aan al die brandtrappen waar ik net niet bij kan

is dit expres gedaan of moet ik hier iets voor indrukken?

alvast bedankt

Bewerkt: door Rickos
Link to comment
Delen op andere websites

hallo, :cya:

kofferbak had ik ook topic over gemaakt ^_^ helaas niet mogelijk, de brandtrappen zijn in het echt ook op die hoogte, zodat ze niet worden gebruikt als normale trap, je kan er niet op voor zover ik weet

Link to comment
Delen op andere websites

hallo, :cya:

de brandtrappen zijn in het echt ook op die hoogte, zodat ze niet worden gebruikt als normale trap, je kan er niet op voor zover ik weet

ik ben er wel zo vaak geweest moest naar onderen als je van de dak gaat dan op die trap lukt het wel gewoon van onderen der op lukt niet dan moet je eigelijk een opstapje hebben ik neem aan een grote auto

Link to comment
Delen op andere websites

hallo, :cya:

de brandtrappen zijn in het echt ook op die hoogte, zodat ze niet worden gebruikt als normale trap, je kan er niet op voor zover ik weet

ik ben er wel zo vaak geweest moest naar onderen als je van de dak gaat dan op die trap lukt het wel gewoon van onderen der op lukt niet dan moet je eigelijk een opstapje hebben ik neem aan een grote auto

En dat kan idd gewoon, want de brandtrappen hebben wel een .col, zodat je niet door de tekening valt, zeg maar. (een .col bestand is het bestand wat een object zijn massa geeft.)

Dus parkeer er een auto onder en klimmen maar! :Y

Maar @ THE HYBRID, (Dilettante fan? :D ) hoe doe je dat vanaf een dak? Ik heb weleens geprobeerd, maar Niko springt er steeds overheen... of kan je je laten hangen?

Link to comment
Delen op andere websites

hallo, :cya:

de brandtrappen zijn in het echt ook op die hoogte, zodat ze niet worden gebruikt als normale trap, je kan er niet op voor zover ik weet

ik ben er wel zo vaak geweest moest naar onderen als je van de dak gaat dan op die trap lukt het wel gewoon van onderen der op lukt niet dan moet je eigelijk een opstapje hebben ik neem aan een grote auto

En dat kan idd gewoon, want de brandtrappen hebben wel een .col, zodat je niet door de tekening valt, zeg maar. (een .col bestand is het bestand wat een object zijn massa geeft.)

Dus parkeer er een auto onder en klimmen maar! :Y

Maar @ THE HYBRID, (Dilettante fan? :D ) hoe doe je dat vanaf een dak? Ik heb weleens geprobeerd, maar Niko springt er steeds overheen... of kan je je laten hangen?

I know ik werk zelf aan een game das de collision

maar dat hoeft niet te betekenen dat je er op kan klimmen

dat moet je zo programmeren

Link to comment
Delen op andere websites

Maar @ THE HYBRID, (Dilettante fan? :D ) hoe doe je dat vanaf een dak? Ik heb weleens geprobeerd, maar Niko springt er steeds overheen... of kan je je laten hangen?

bij somige daken steekt die trap wat uit dus daar kun je gewoon op springen en wjghjsthdshf

is dilettante? ik ben een resistance fall of man fan dat is voor de ps3

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...