Rickos Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 (bewerkt) hey iedereen Misschien dat dit hele domme vragen zijn, maar ik stel ze toch maar. Kan je nou eigenlijk kofferbakken open maken. Ik deed een missie met Elizabetha en toen lagen er lijken in mijn auto ik moest de kofferbak weer dicht doen dat vond ik heel tof maar het lukt me niet met gewone auto's is het wel mogelijk? En ik stoor me ook een beetje aan al die brandtrappen waar ik net niet bij kan is dit expres gedaan of moet ik hier iets voor indrukken? alvast bedankt Bewerkt: 19 mei 2008 door Rickos Reageren
dutchmaster Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 hallo, kofferbak had ik ook topic over gemaakt helaas niet mogelijk, de brandtrappen zijn in het echt ook op die hoogte, zodat ze niet worden gebruikt als normale trap, je kan er niet op voor zover ik weet Reageren
THE_HYBRID Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 hallo, de brandtrappen zijn in het echt ook op die hoogte, zodat ze niet worden gebruikt als normale trap, je kan er niet op voor zover ik weet ik ben er wel zo vaak geweest moest naar onderen als je van de dak gaat dan op die trap lukt het wel gewoon van onderen der op lukt niet dan moet je eigelijk een opstapje hebben ik neem aan een grote auto Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 hallo, de brandtrappen zijn in het echt ook op die hoogte, zodat ze niet worden gebruikt als normale trap, je kan er niet op voor zover ik weet ik ben er wel zo vaak geweest moest naar onderen als je van de dak gaat dan op die trap lukt het wel gewoon van onderen der op lukt niet dan moet je eigelijk een opstapje hebben ik neem aan een grote auto En dat kan idd gewoon, want de brandtrappen hebben wel een .col, zodat je niet door de tekening valt, zeg maar. (een .col bestand is het bestand wat een object zijn massa geeft.) Dus parkeer er een auto onder en klimmen maar! Maar @ THE HYBRID, (Dilettante fan? ) hoe doe je dat vanaf een dak? Ik heb weleens geprobeerd, maar Niko springt er steeds overheen... of kan je je laten hangen? Reageren
Rickos Geplaatst: 19 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 hallo, de brandtrappen zijn in het echt ook op die hoogte, zodat ze niet worden gebruikt als normale trap, je kan er niet op voor zover ik weet ik ben er wel zo vaak geweest moest naar onderen als je van de dak gaat dan op die trap lukt het wel gewoon van onderen der op lukt niet dan moet je eigelijk een opstapje hebben ik neem aan een grote auto En dat kan idd gewoon, want de brandtrappen hebben wel een .col, zodat je niet door de tekening valt, zeg maar. (een .col bestand is het bestand wat een object zijn massa geeft.) Dus parkeer er een auto onder en klimmen maar! Maar @ THE HYBRID, (Dilettante fan? ) hoe doe je dat vanaf een dak? Ik heb weleens geprobeerd, maar Niko springt er steeds overheen... of kan je je laten hangen? I know ik werk zelf aan een game das de collision maar dat hoeft niet te betekenen dat je er op kan klimmen dat moet je zo programmeren Reageren
THE_HYBRID Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 Maar @ THE HYBRID, (Dilettante fan? ) hoe doe je dat vanaf een dak? Ik heb weleens geprobeerd, maar Niko springt er steeds overheen... of kan je je laten hangen? bij somige daken steekt die trap wat uit dus daar kun je gewoon op springen en wjghjsthdshf is dilettante? ik ben een resistance fall of man fan dat is voor de ps3 Reageren
Hayte Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 Karin Dilletante een auto in GTA IV er is een reclame voor op de GTA IV site, en hij lijkt veel op de Perrinial (in GTA IV, de Perrinial ziet er anders uit dan de vorige delen) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.