gamemaster676 Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 hallo ik wou vragen of iemand weet of je de kracht van nitro kan veranderen en ook vertellen hoe Want ik heb laatst een mod gedownload met een enorme nitro vlam en dan is het natuurlijk leuk om de auto dan ook echt heel krachtige nitro te geven. Groetertjes, Gamemaster Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 hallo ik wou vragen of iemand weet of je de kracht van nitro kan veranderen en ook vertellen hoe Want ik heb laatst een mod gedownload met een enorme nitro vlam en dan is het natuurlijk leuk om de auto dan ook echt heel krachtige nitro te geven. Groetertjes, Gamemaster Niko is sterk als hij is wanneer je voor het eerst met hem speelt, en hij blijft zo sterk wanneer je klaar bent met de storyline, of zelfs de gehele 100%. het is dus niet mogelijk om sportscholen te bezoeken endergelijke. Wel schijnt het zo te zijn dat Niko na loop van tijd dingen leert, en dat o.a de besturing van voertuigen na verloop van tijd makkelijker wordt. Mods zijn nog niet te downloaden voor GTAIV. Nitro zit er welliswaar wel in, maar volgensmij kun je dit deze keer niet tunen bij een of andere mod-shop zoals bij San Andreas. Reageren
joppie Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 @hierboven: hij bedoelt de nitro in SA denk ik... Nitro --> Niko uhm, ik heb er nog nooit een mod voor gezien, maar hoe je dat veranderd? heb echt geen idee. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 @hierboven: hij bedoelt de nitro in SA denk ik... Nitro --> Niko uhm, ik heb er nog nooit een mod voor gezien, maar hoe je dat veranderd? heb echt geen idee. Oh vandaar... het was nog een beetje vroeg vanochtend... Reageren
gamemaster676 Geplaatst: 23 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 @hierboven: hij bedoelt de nitro in SA denk ik... Nitro --> Niko uhm, ik heb er nog nooit een mod voor gezien, maar hoe je dat veranderd? heb echt geen idee. Ja thnx Joppie dat bedoel ik inderdaad Groetertjes, Gamemaster Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.