Jump to content

Met iemand meerijden


Vansloneker

Recommended Posts

Niet dat het bij deze GTA was, maar ik heb wel eens gehoord over zulke bugs. En voor zover ik weet komen deze bij elke GTA wel voor. Soms komt het wel eens voor, dat je een auto steelt van iemand, en je opeens blijft zitten. Soms op de bestuurdersstoel, soms op de passagiersstoel. In het eerste geval zie je twee mensen op die stoel zitten, namelijk jij en de oorspronkelijke eigenaar. Ik denk dat dit eigenlijk soms zomaar gebeurt, als er kennelijk iets mis gaat in het spel waardoor jij wel instapt maar hij niet het commando geeft om de bestuurder uit te laten stappen. Zo ontstaan dit soort bugs dus.

Maar over het algemeen zul je dit soort bugs zelden tot nooit tegenkomen, dus doe geen moeite het te proberen te herproduceren. Dat kan namelijk jaren duren (ikzelf heb deze bug namelijk nooit meegemaakt). Maar zonder bug? Wellicht met een mod, maar zeker niet in het originele spel.

Met vriendelijke groeten,

NeoSyp

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 3 weken later...
Volgens mij heb ik ooit ergens gelezen dat het mogelijk is in een auto stappen naast de bestuurder en mee te rijden. Hoe moest dat of vergis ik me?

Je hebt je waarschijnlijk vergist met de multiplayer optie. MTA VC, daarbij kun je wel met meerdere in een auto.

Je gaat naast iemand zitten door op F1 te drukken. (Als ik me niet vergis) :$

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij heb ik ooit ergens gelezen dat het mogelijk is in een auto stappen naast de bestuurder en mee te rijden. Hoe moest dat of vergis ik me?

Je hebt je waarschijnlijk vergist met de multiplayer optie. MTA VC, daarbij kun je wel met meerdere in een auto.

Je gaat naast iemand zitten door op F1 te drukken. (Als ik me niet vergis) :$

als iemand die code voor de singelplayuer maakt:P

Link to comment
Delen op andere websites

Het is gewoonlijk niet mogelijk om met peds in je auto te zitten. Er is wel een manier om iemand mee te nemen, soms als je een auto jat waar meerdere personen inzitten, gaan de inzittenden niet meteen weg, het eerstvolgende moment dat je nu stopt met de auto zullen ze echter wel in paniek wegrennen.

De volgende manier is als de bestuurder van een auto het niet pikt dat jij er met zijn auto vandoor gaat. Hij zal dan rustig teruglopen naar zijn auto en jouw proberen eruit te gooien. Als je ervoor zorgt dat hij aan de bijrijderskant instapt, en je gaat rijden op het moment dat hij in begint te stappen, zal hij gewoon blijven zitten. Doe je dit te vroeg, dan valt de persoon omdat hij nog niet aan het instappen is, te laat dan heeft hij jou al uit de auto gewerkt. Ook hier is het weer zo dat bij de eerstvolgende stop de persoon toch maar kiest om weg te gaan.

Als je dit grapje bij een Caddy uithaal, zal de bestuurder wel op jouw plek komen te zitten, blijf jij ook zitten, alleen heeft hij de controle, en jij niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is gewoonlijk niet mogelijk om met peds in je auto te zitten. Er is wel een manier om iemand mee te nemen, soms als je een auto jat waar meerdere personen inzitten, gaan de inzittenden niet meteen weg, het eerstvolgende moment dat je nu stopt met de auto zullen ze echter wel in paniek wegrennen.
Het is vooral leuk als je dicht in de buurt bent van water :puh: .
Link to comment
Delen op andere websites

Met een mod misschien, maar zover ik weet kan dat niet.

Het kan onder andere met Spaceeinstein´s All-in-one mod. Je moet alleen wel een nieuw spel starten. Maar dat is die mod meer dan waard. Je hebt namenlijk nog andere mogenlijkheden op als bestuurder gaan zitten na.

Link to comment
Delen op andere websites

Met een mod misschien, maar zover ik weet kan dat niet.

Het kan onder andere met Spaceeinstein´s All-in-one mod. Je moet alleen wel een nieuw spel starten. Maar dat is die mod meer dan waard. Je hebt namenlijk nog andere mogenlijkheden op als bestuurder gaan zitten na.

Tsjonge inderdaad een nogal veelomvattende mod. Ik ga hem eens proberen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...