Jump to content

nederlandse gang

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey is het waar dat er ergens een nederlandse gang genaamd North Holland Gang in liberty city is ???

en zijn het ook echt nederlanders ???

want aan de ene kant is het wel vet dat er hollanders in het spel zitten ,maar aan de andere kant zie ik nederlanders niet echt in een gang zitten en maffia praktijken doen :7

Geplaatst:

North Holland Hustlers

Appearances: GTA IV

A larger African-American gang operating in northern Algonquin, with ties to the Torres Cartel in Bohan. The gang was originally led by Dwayne Forge until his incarceration. Playboy X, a flashy gangster with more of a less professional attitude to the "business" and more focused on the actual money earned, not how he goes about earning it, took over. He was an apprentice of Forge before he went to jail. Upon his release from prison, Dwayne is displeased with how the gang is being run and vies for power in an ensuing turf war. Niko Bellic then chooses to kill either Playboy X or Dwayne Forge.

East Holland Drug Crew

Appearances in: GTA IV

The East Holland Drug Crew is led by Clarence Little. The crews only turf is a group of projects in East Holland. Clarence is killed by Niko Bellic on orders from Francis McReary.[/font]

Ik heb dit op Internet gevonden, zullen geen Nederlanders zijn?

Geplaatst:
in ieder geval bedankt voor de helderheid en de spoilers :duh:

Je vraagt er toch zeker zelf om krijg je het antwoord is het weer niet goed jullie draven allemaal een beetje te ver door met die spoilers, een spoiler hoort op de achterkant van een auto niet op een forum

Geplaatst:

Probeer ook alleen maar je vraag te beantwoorden :{

Vind je dat de hele tekst gespoild moet worden? Doe ik dat wel ff ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...