SUPERKoRT Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 ik heb mn ps3 net n week voor de launch gekocht, en zou graag een headsetje willen maar dr is zoveel keus, dak door de bomen t bos niet meer ziet welke raden jullie mij aan? Reageren
Biocount Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 ik heb mn ps3 net n week voor de launch gekocht, en zou graag een headsetje willenmaar dr is zoveel keus, dak door de bomen t bos niet meer ziet welke raden jullie mij aan? Jabra 125 = een bluetooth En werkt perfect (kost circa 35 tot 39 euro) Reageren
SummerBase Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 Dit hoort niet echt bij GTA IV, dus verplaatst naar de gamesectie... Reageren
Dastard Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 Kan een Bluetooth headset van Estan ofzo (begint met de E) V2.00 ook werken? Reageren
M4X Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 Kan een Bluetooth headset van Estan ofzo (begint met de E) V2.00 ook werken? Ik denk het wel, dat geldt voor alle randapparatuur met Bluetooth (denk aan een muis, of een toetsebord). Zelf zou ik voor een Jabra headset gaan, dit zijn meestal de beste op de PS3. In sommige winkels kan je deze nog steeds in combinatie met Warhawk krijgen, een game waarbij hij goed van pas komt. Een losse headset kan je voor ongeveer 20 euro krijgen bij veel winkels Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.