PS-Designer Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 Ja, ik geef mezelf een Award! Graag zo veel mogelijk tips en rates, ik wil het namelijk graag leren Reageren
Arthis Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 (bewerkt) Hij is een beetje leeg OP zich zit de achtergrond wel goed in elkaar, het is ook goed, maar het is natuurlijk niet echt een signature. Als je een beetje rondkijkt op het forum zie je dat veel signatures een render hebben, dat is gewoon een plaatje van bijvoorbeeld een persoon zonder achtergrond. die plak je in je sig en daarmee maak je effecten en knutselt er een background bij Ik zou je geven: gewoon veel tutorials volgen Die staan hier Als je graag wil leren photoshoppen, kom bij de gang The design Graphics. Daar leer je snel veel bij Post dan even hier dat je graag bij deze gang komt Edit: oja, helemaal niet aan gedacht ook moet je één maand lid zijn, dan moet je dus nog even wachten Bewerkt: 19 mei 2008 door Arthis Reageren
PS-Designer Geplaatst: 19 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 Dank je, maar ik dacht dat je pas bij een gang mocht gaan zodra je 50 posts had? Reageren
KJF Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Dank je, maar ik dacht dat je pas bij een gang mocht gaan zodra je 50 posts had? Dit klopt en je moet ook nog eens minstens een maand lid zijn. Maar nu weer On-Topic. Ik vind je sig erg leeg, de achtergrond is mooi gedaan, maar ik mis een render, en de letters zijn gewoon veels te groot. het verpest het zelfs een beetje, ik raad je aan om de tutorials van dit forum eens te volgen, Hier vind je ze allemaal. tevens mis ik ook nog eens een border. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.