Destilios Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2008 Heey ik heb ff. een vraag over auto's parkeren bij je savehouse.. heb zelf al wel geprobeerd maar nog geen tijd gehad om te checken of het werkt. hier volgt mijn vraag : Worden auto's weer heel als je ze een tijdje op je parkeerplaats hebt staan zoals in vorige gta's dat wanneer je ze in je garage zet dat ze dan weer heel werden.. alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-mike Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2008 De beschadigde auto's worden gemaakt nadat je in een savehouse het spel gesaved hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Destilios Geplaatst: 19 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2008 De beschadigde auto's worden gemaakt nadat je in een savehouse het spel gesaved hebt. okey cool ty het is dus niet zo dat ik de heletijd naar de pay'n spray hoef om de auto heel te maken als hij al een toffe kleur heeft wnt dan raak je die natuurlijk kwijt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-mike Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2008 De beschadigde auto's worden gemaakt nadat je in een savehouse het spel gesaved hebt. okey cool ty het is dus niet zo dat ik de heletijd naar de pay'n spray hoef om de auto heel te maken als hij al een toffe kleur heeft wnt dan raak je die natuurlijk kwijt de pay 'n spray gebruik ik van tijd om aan de politie te ontsnappen, niet om mijn wagen de gewenste kleur te geven. Rij wat rond in de wagen die je wenst en je zult opeens wel de kleur tegen komen die je wenst. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.