Jump to content

Fiends % omhoog *spoiler*


Sergep

Recommended Posts

Hallo, ik heb GTA uitgespeelt, en nu vraag ik mij af hoe ik mijn vrienden omhoog krijg. Als ik dawyne bel dan neemt hij niet op, packy ook niet. Omdat als je dywaye 90% heb dan krijg je een auto met gangsters en packy geeft je autobommem, dat wil ik! :D

Bewerkt: door Sergep
Link to comment
Delen op andere websites

Probeer overdag te bellen en als het niet lukt kun je mischien een keertje saven (dan gaat de tijd 6 uur vooruit) en dan nog een keertje proberen. Je kunt het het tussen misies door af en toe proberen.

Succes :D

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer overdag te bellen en als het niet lukt kun je mischien een keertje saven (dan gaat de tijd 6 uur vooruit) en dan nog een keertje proberen. Je kunt het het tussen misies door af en toe proberen.

Succes :D

Ik ben met alle missie's al klaar :puh:, maar ik ga het saven proberen

EDIT: Ze nemen nog niet op, HELP GRAAG :(

Bewerkt: door Sergep
Link to comment
Delen op andere websites

Probeer overdag te bellen en als het niet lukt kun je mischien een keertje saven (dan gaat de tijd 6 uur vooruit) en dan nog een keertje proberen. Je kunt het het tussen misies door af en toe proberen.

Succes :D

Ik ben met alle missie's al klaar :puh:, maar ik ga het saven proberen

EDIT: Ze nemen nog niet op, HELP GRAAG :(

volgens mij is het zo dat wanneer je hem uitspeeld er nog maar een x aantal vrienden beschikbaar zijn om te bellen en mee uit te gaan en ik weet niet of je nog met hun uit kan gaan.. ik weet dit alleen niet 100% zeker maar ik d8 dat ik zoiets een keer ergens had gelezen

Link to comment
Delen op andere websites

a maar met packie wel.. als het goed is,.. ik ben op dit moment uitgegaan met roman, brucie, dwayne, little john.. packie nog niet:P dus weet het niet of je met hem kan uitgaan

EDIT: IK kan ook met packie uitgaan

Bewerkt: door Berik
Link to comment
Delen op andere websites

volgens mij is het zo dat wanneer je hem uitspeeld er nog maar een x aantal vrienden beschikbaar zijn om te bellen en mee uit te gaan en ik weet niet of je nog met hun uit kan gaan.. ik weet dit alleen niet 100% zeker maar ik d8 dat ik zoiets een keer ergens had gelezen

Wat flauw zeg, nu kan ik nooit genieten van dawyen zijn auto vol gangsters en packy zijn autobommen :cry:

Link to comment
Delen op andere websites

volgens mij is het zo dat wanneer je hem uitspeeld er nog maar een x aantal vrienden beschikbaar zijn om te bellen en mee uit te gaan en ik weet niet of je nog met hun uit kan gaan.. ik weet dit alleen niet 100% zeker maar ik d8 dat ik zoiets een keer ergens had gelezen

Wat flauw zeg, nu kan ik nooit genieten van dawyen zijn auto vol gangsters en packy zijn autobommen :cry:

Je kan gewoon met ze "daten":puh:

Je moet alleen op de juiste momenten bellen man want bij mij kan het ook nog

Link to comment
Delen op andere websites

waar kun je dat zien? hoeveel procent je vriend met iemand bent zeg maar :puh:

Bij je Stats, en daarna naar 'general' gaan. Je respects/likes staan daar onderaan, dus even naar beneden scrollen.

Bewerkt: door Dri3s
Link to comment
Delen op andere websites

Dwayne en Packie kun je maar bellen tussen bepaalde uren.

Als je ze vroever belt kan het zijn dat er enkele procenten af gaat.

Probeer ook telke male ergens anders naar toe te gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe bel je ze,

ga je gewoon naar je phonebook selecteer je de naam en druk je op bellen

of kies je al gelijk een optie om naar de stripclub te gaan of om wat te gaan drinken

Ik word meestal zelf gewoon door dwayne gebeld, als je maar lang genoeg niks aan het doen bent

word ik vanzelf gebeld, ik word zelfs nog door dode kate gebeld

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe bel je ze,

ga je gewoon naar je phonebook selecteer je de naam en druk je op bellen

of kies je al gelijk een optie om naar de stripclub te gaan of om wat te gaan drinken

Ik word meestal zelf gewoon door dwayne gebeld, als je maar lang genoeg niks aan het doen bent

word ik vanzelf gebeld, ik word zelfs nog door dode kate gebeld

Meestal kies ik een optie.

Ik tracht ook telkens iets anders te doen. Ik heb al gemerkt dat ze niet altijd tevreden zijn als je telkens naar hetzelfde gaat.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...