Sergep Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 (bewerkt) Hallo, ik heb GTA uitgespeelt, en nu vraag ik mij af hoe ik mijn vrienden omhoog krijg. Als ik dawyne bel dan neemt hij niet op, packy ook niet. Omdat als je dywaye 90% heb dan krijg je een auto met gangsters en packy geeft je autobommem, dat wil ik! Bewerkt: 19 mei 2008 door Sergep Reageren
cj101 Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 Ga anders met pekkie uit of zo bijvoorbeeld bowlen. Dwaine weet ik niet. Reageren
BeForce Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 Probeer overdag te bellen en als het niet lukt kun je mischien een keertje saven (dan gaat de tijd 6 uur vooruit) en dan nog een keertje proberen. Je kunt het het tussen misies door af en toe proberen. Succes Reageren
Sergep Geplaatst: 19 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 (bewerkt) Probeer overdag te bellen en als het niet lukt kun je mischien een keertje saven (dan gaat de tijd 6 uur vooruit) en dan nog een keertje proberen. Je kunt het het tussen misies door af en toe proberen.Succes Ik ben met alle missie's al klaar , maar ik ga het saven proberen EDIT: Ze nemen nog niet op, HELP GRAAG Bewerkt: 19 mei 2008 door Sergep Reageren
Destilios Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 Probeer overdag te bellen en als het niet lukt kun je mischien een keertje saven (dan gaat de tijd 6 uur vooruit) en dan nog een keertje proberen. Je kunt het het tussen misies door af en toe proberen.Succes Ik ben met alle missie's al klaar , maar ik ga het saven proberen EDIT: Ze nemen nog niet op, HELP GRAAG volgens mij is het zo dat wanneer je hem uitspeeld er nog maar een x aantal vrienden beschikbaar zijn om te bellen en mee uit te gaan en ik weet niet of je nog met hun uit kan gaan.. ik weet dit alleen niet 100% zeker maar ik d8 dat ik zoiets een keer ergens had gelezen Reageren
Berik Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 (bewerkt) a maar met packie wel.. als het goed is,.. ik ben op dit moment uitgegaan met roman, brucie, dwayne, little john.. packie nog niet:P dus weet het niet of je met hem kan uitgaan EDIT: IK kan ook met packie uitgaan Bewerkt: 19 mei 2008 door Berik Reageren
Sergep Geplaatst: 19 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 volgens mij is het zo dat wanneer je hem uitspeeld er nog maar een x aantal vrienden beschikbaar zijn om te bellen en mee uit te gaan en ik weet niet of je nog met hun uit kan gaan.. ik weet dit alleen niet 100% zeker maar ik d8 dat ik zoiets een keer ergens had gelezen Wat flauw zeg, nu kan ik nooit genieten van dawyen zijn auto vol gangsters en packy zijn autobommen Reageren
Berik Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 volgens mij is het zo dat wanneer je hem uitspeeld er nog maar een x aantal vrienden beschikbaar zijn om te bellen en mee uit te gaan en ik weet niet of je nog met hun uit kan gaan.. ik weet dit alleen niet 100% zeker maar ik d8 dat ik zoiets een keer ergens had gelezen Wat flauw zeg, nu kan ik nooit genieten van dawyen zijn auto vol gangsters en packy zijn autobommen Je kan gewoon met ze "daten" Je moet alleen op de juiste momenten bellen man want bij mij kan het ook nog Reageren
Sven! Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 waar kun je dat zien? hoeveel procent je vriend met iemand bent zeg maar Reageren
Dri3s Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 (bewerkt) waar kun je dat zien? hoeveel procent je vriend met iemand bent zeg maar Bij je Stats, en daarna naar 'general' gaan. Je respects/likes staan daar onderaan, dus even naar beneden scrollen. Bewerkt: 19 mei 2008 door Dri3s Reageren
gta-mike Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Dwayne en Packie kun je maar bellen tussen bepaalde uren. Als je ze vroever belt kan het zijn dat er enkele procenten af gaat. Probeer ook telke male ergens anders naar toe te gaan. Reageren
sanfuck Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Hoe bel je ze, ga je gewoon naar je phonebook selecteer je de naam en druk je op bellen of kies je al gelijk een optie om naar de stripclub te gaan of om wat te gaan drinken Ik word meestal zelf gewoon door dwayne gebeld, als je maar lang genoeg niks aan het doen bent word ik vanzelf gebeld, ik word zelfs nog door dode kate gebeld Reageren
gta-mike Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 Hoe bel je ze,ga je gewoon naar je phonebook selecteer je de naam en druk je op bellen of kies je al gelijk een optie om naar de stripclub te gaan of om wat te gaan drinken Ik word meestal zelf gewoon door dwayne gebeld, als je maar lang genoeg niks aan het doen bent word ik vanzelf gebeld, ik word zelfs nog door dode kate gebeld Meestal kies ik een optie. Ik tracht ook telkens iets anders te doen. Ik heb al gemerkt dat ze niet altijd tevreden zijn als je telkens naar hetzelfde gaat. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.