RutgerZyos Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 ik heb een brandende vraag hoe moet je online?????? ik snap er geen reet van en welke kabeltjes heb je nodig en waar moeten die in????? help alsjeblieft want bij mij zegt hij dat hij geen verbinding kan vinden want ik wil zo graag gta iv multiplayer!!!!!!!!!!!!!!!!! Reageren
SUPERKoRT Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 ik heb een brandende vraaghoe moet je online?????? ik snap er geen reet van en welke kabeltjes heb je nodig en waar moeten die in????? help alsjeblieft want bij mij zegt hij dat hij geen verbinding kan vinden want ik wil zo graag gta iv multiplayer!!!!!!!!!!!!!!!!! gewoon van je modem een pc kabel naar je ps3/xbox je moet nartuurlijk wel n online ID aanmaken Reageren
Jasper_ Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 bij de 360 krijg je er een kabel bij voor xbox live Reageren
sanfuck Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 Heb je een xbox of een ps3 Bij een ps3 zit er standaard een zwarte internetkabel bij die doe je achterin je ps3 en sluit je daarna aan op je modem of router, en dan kan je online zo simpel is het voor de xbox weet ik niet hoe het werk maar zal vast niet heel anders zijn Reageren
Kloep Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 Ik weet niet of je dit wist, maar ik meld het je tog maar even: Je moet ingame met je telefoon naar Multiplayer gaan. Dan kies je daar de game die je wilt gaan spelen. Reageren
RutgerZyos Geplaatst: 21 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 Heb je een xbox of een ps3Bij een ps3 zit er standaard een zwarte internetkabel bij die doe je achterin je ps3 en sluit je daarna aan op je modem of router, en dan kan je online zo simpel is het voor de xbox weet ik niet hoe het werk maar zal vast niet heel anders zijn ik heb een playstation 3 60 gb Reageren
IV trailer Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 Heb je thuis een draadloze verbinding? Dan kan je naar instellingen van de ps3 en daar ergens de instructies volgens. Vraag even aan je ouders de netwerksleutel. Die heb je nodig. Reageren
Think Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 Het 300ste topic al Ja, ten eerste heb je draadloos internet of kabel internet? Reageren
RutgerZyos Geplaatst: 21 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 Het 300ste topic al Ja, ten eerste heb je draadloos internet of kabel internet? kabel Reageren
IV trailer Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 Het 300ste topic al Ja, ten eerste heb je draadloos internet of kabel internet? kabel Heb je al eens geprobeert je playstation met router/ modem te verbinden via de kabel? Zit er een draadloze ontvanger op jullie router/modem Reageren
RutgerZyos Geplaatst: 21 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 Het 300ste topic al Ja, ten eerste heb je draadloos internet of kabel internet? kabel Heb je al eens geprobeert je playstation met router/ modem te verbinden via de kabel? Zit er een draadloze ontvanger op jullie router/modem nee nee Reageren
IV trailer Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 Ik zou dan maar even de zwarte meegeleverde ehternet kabel op je router/modem aansluiten om internet te krijgen. (aangenomen dat jullie dat hebben) Waarschijnlijk is alleen de kabel te kort en zul je er eentje op lengte moeten maken. Reageren
RutgerZyos Geplaatst: 21 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 Ik zou dan maar even de zwarte meegeleverde ehternet kabel op je router/modem aansluiten om internet te krijgen. (aangenomen dat jullie dat hebben) Waarschijnlijk is alleen de kabel te kort en zul je er eentje op lengte moeten maken. heel erg bedankt alles het is gelukt dan zeg ik het wel bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.