Jump to content

Hidden interiors universe

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik las pas op deze site dat er allerlei gebouwen zijn waar je normaal niet in kunt. Dit heet het hidden interiors universe. Nu had ik al begrepen dat je bij Ganton Gym het Hidden interiors universe binnen kunt gaan. Maar als ik een jetpack pak en bij de deur door het dak vlieg zie ik niets. Kan iemand mij uitleggen hoe dit precies werkt?

mvg Arjan

Geplaatst: (bewerkt)

Dat komt omdat je eerst een pokke eind moet vliegen, en daarnaast is niet eens alles te bereiken.

Maar zowat alles in de buurt van de Ganton Gym (qua kaart) zul je te zien krijgen als je dichtbij komt. ;)

Hier lees je er meer over: >>>Klik!<<<

Bewerkt: door Basssss
Geplaatst:

Ik weet het ook niet precies maar volgens mij moet je eerst iedereen vermoorden in de gym en dan vlak bij de deur staan en dan jetpack aandoen.

Geplaatst:

Dat staat er idd, maar bij mij werkt het zowel als ik ze in leven laat als wanneer ik ze afschiet :puh:

Enigste vraag waar ik mee zit zijn de "overstap gebouwen" om van de ene in de andere hemel te komen, hoe weet je nou welk gebouw aanwezig is in een bepaalde hemel om hem vervolgens te gebruiken om over te stappen... iemand die dit weet en me antwoord kan geven?

Geplaatst:

Wel, hier staan alle hidden interiors vermeld met daarbij in welk hidden universe ze zich bevinden. Het handigste is om vantevoren te bepalen, waar je heen wilt. In welk hemel zit dat? Bestaat er in die hemel een interior waar je wel gewoon in kunt d.m.v. een marker? Zo ja, dan is het het handigste om San Andreas Place Manager te downloaden. Daarmee kun je zo naar de plek teleporteren (de coordinaten staan ook op wikigta). Dat is over het algemeen de handigste manier om dit te doen.

En tja, als je het per se zonder trainer wilt doen (wat op zich raar zou zijn als je wel met heats werkt, maar dat terzijde) zul je ook eerst moeten bedenken waar je heen wilt, en dan kijken of er in die hemel een interior is dat zich in de hemels bevindt, etc. Al weet ik dit niet helemaal zeker.

Afijn, welke manier je ook prefereert, ik hoop dat je eruit komt. Succes!

Met vriendelijke groeten,

NeoSyp

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...